Nikotinkickar och annat skit


Utanför mig på min lilla vändplan har en kille övningskört med vad jag gissar är hans flickvän på sin motorcykel hela våren och hela sommaren ungefär en gång i månaden. Hon övar krypkörning och i mina oerfarna ögon för sånt här tycker jag det går ganska dåligt.

Jag har fnissat varje gång, men den här gången kände jag mig mest irriterad. Där sitter jag med "morgonciggen" och ser allmänt fördjävlig ut, grannarna spelar dödsmetall på högsta volym och det kokar i mig av blandade känslor, mest ilska.

När ska hon ta det där jävla körkortet så jag slipper se dem på MIN vändplan. Kan dom inte åka någonannanstans? Tusen tankar snurrar och tillslut även nikotinet så jag bestämmer mig för att gå in och dra på Metallica på högsta volym.

Då händer det som inte får hända. Jag snubblar på mina alltför långa mjukbrallor och stupar på alla fyra när jag ska kliva in.

Skrattar bäst som skrattar sist liksom. Jag tror jag hade halva röven framme.



Nu ska jag rycka upp mig från min misär. Jag ska rensa något, det brukar vara det bästa botemedlet mot lågt humör och jag börjar med garderoben. Häpp!

***


 


Kommentarer
Postat av: J

Närå, han åker nog som bagage ;)

Du kan va lugn ang kotten, han är söt men han har snopp vetu =) psss

2008-08-24 @ 15:17:33
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Tack för rubriken förresten, jag är inte alls sugen på nikotin. ;)

2008-08-24 @ 15:20:39
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0