Wiihaaa!

Jag hade rekord igår!

Antalet unika bloggbesökare rusade i topp, jag har visserligen mina aningar om varför och det handlar inte om vad jag skriver...Inte ett dugg faktiskt, men jag tänker känna mig ärtan pärtans nöjd idag ändå!

50 stycken!

Hur ska jag lyckas hålla kvar dessa? Vad betyder det egentligen för mig?

Såna frågor dyker upp i min skalle just nu och ärligt talat: Jag vet fasiken inte. Förmodligen kommer inläggen bli ruttnare än någonsin och vad gäller antalet så boostar det först mitt ego för att sen sänka mig totalt när jag inser att ca 10 st bara var in och vände och inte hittade nåt intressant.

Fan.
Men skit i dä, jag tänker vara lycklig idag. Man måste finna sina anledningar till att vara lycklig en tisdag, det kommer inte automatiskt annars. I hate tuesdays och nåt säger mig att den här dagen kommer sätta rekord i värdelöshet.

Plocka bort alla tisdagar ur almanackan

Arbetssschema:

Måndag (soft start på veckan)
Onsdag (lillördag)
Torsdag (bakis-dag=soft)
Fredag (jobbledig dag)

HELG!

Chäp, chäp.

Kommentarer
Postat av: J

Vad har det med att göra då? ^^

Jag tycker varje dag före arbetsdag ska vara röd dag, möjligtvis undantaget fredagar, de kan få vara kläm.. =)

2008-08-12 @ 11:33:37
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Hmpf jag träffade den igår säger jag ju! Du vet att jag inte skulle ljuga för dig om så viktiga saker älskling ;)

Å packa är tråkigt, då är tillåme balkongen roligare.. Kom hit istället så leker vi! =D Puss

2008-08-12 @ 12:17:09
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mitt ass somnade precis på grund av att jag setat på en hård trästol i en timme och glott.. Tänkte att du ville veta. Puss och kram

2008-08-12 @ 12:55:24
Postat av: J

Haha jag kan tänka mig ett antal saker å ett antal lekar faktiskt ;)

2008-08-12 @ 13:13:37
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0