Ärligt!

Jag lever! Jag har mitt hår kvar! Men knappast min heder... Det är snudd på 30-års kris när man agerar Lucia va?

Stå där som ett fån och inte veta var man ska sätta vare sig händer eller mun. Eller jo, händerna måste ju vara där de ska, munnen vare sådär med. Mer uttråkad har jag aldrig varit tror jag. Först lätt nervig, skakandes som ett asplöv och händer som nästan klappade av nervositet och sedan detta tråkiga lugn. Jag valde att i 15 minuter fippla med tårna istället. Jag tror inte att någon såg det, möjligtvis svajade jag lätt ibland när jag höll på att tappa balansen.

Innan vi började kom en tant fram och berättade vart på scenen hon placerat vattenhinkar. Inte var det för tärnornas ljus precis...nej. Men det är lugnt sa en tjej, om något skulle verka konstigt går jag fram och blåser ut ljusen. Tackar, tackar tänkte jag. Mer syre till en redan stor eldsvåda brukar ju göra susen...

Nu gick det rätt bra, förutom att det var tråkigt.

Bildbevis? Kanske. Det var liksom lite mörkt och kameran inte den bästa. Tidningen var där och tog kort, men valde att fota min mamma. MAMMA! Någon jävla måtta...Jaja.

Svärmorsmiddagen gick strålande. Bättre svärmor får man leta efter, jag är grymt nöjd och min egen familj skötte sig skapligt bra faktiskt. Över förväntan. Sen har jag givetvis gosat hela helgen och pressat in prylarna från flyttkartongerna runt om i lägenheten. Underbart!

Pyss på en stynd.

Kommentarer
Postat av: J

Haha japp, jag ska förgylla ditt liv varje morgon ;)



Helgen har vart bäst vetu, allt gick ju som smort! :*

2008-12-15 @ 10:00:25
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: anna

i wanna seeeee pictureeeees!

2008-12-15 @ 11:53:40
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: m.

Hur känns det att herrn har flyttat in lite saker nudå? (:



(Här sker också en succesiv inflyttning, även om den kommer ta längre tid en er.)

2008-12-15 @ 15:11:21
URL: http://malson.blogg.se/
Postat av: lil sis!

hellluu siiiis! snart ses vi!! ah! ska bli så kul!!



pus ppususuuspuss PPUSS

2008-12-15 @ 17:28:23
Postat av: Honung

Jag började med en tandborste... Sen lite smink... Sen en del kläder... Nu är min stereo hos Skalman sedan länge och en fjärdedel av mina skivor, vilket är rätt många och nästan alla mina kläder. Det är bara möblerna som saknas. Jag vill bli sambo NU!

2008-12-15 @ 19:21:55
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0