Good girls

Hamnar i osthelvetet.

Godnatt kära puckon, vänner, sötnosar, miffon and so on.

Jag ska lägga mig nu med min mozzarellafyllda fetmage och sova lusen av mig några timmar.

2 dubbla varma mackor med extra allt har gjort mig lite rund under fötterna. Sannerligen.

Kanske ångrar jag mig bittert, kanske inte. Så mycket vet jag att det är slut på sånt joddlande när jag blir sambo så man kan lika gärna passa på att svulla sena kvällar. Senare i livet lär det bli späkning och ofrivilligt intagande av proteinpulver för att hålla kroppen i trim, vara sexig och sånt där. Jag är dålig på det, jag är en lantis.

Fram till dess äter jag det som behagar precis när jag vill. Later on gömmer jag mig på toaletten, möjligtvis låtsas jag ha magkrämpor men istället äter jag i hemlighet gotter ur kylväskan jag gömt i tvättmaskinen.

Närå

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

"Håller med J ;) En väldans inskränkt stackare det där. Värre blir det för kommande kids, huja!

" mig du syftar på? Utveckla gärna isf..

2008-12-08 @ 23:03:03
URL: http://baileyz.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0