Var god dröj, avlivning sker.

Imorgon ska jag återigen till tandläkaren. Mina knogar vitnar av skräck just i detta nu... Jag blir förvånad om jag ens kan somna snart faktiskt. Jag har ju en deal med min tandläkare om att få lite "flumflum". Den här gången ska vi prova nåt nytt eftersom jag inte vill vara däckad hela dagen och slösa semesterdagar. Jag har fått Stesolid som man stoppar upp i...i...ja, en annan del av Köping skulle man kunna säga på ett lite finare sätt.


Receptionist - Du kan ju få en ----- om du vill prova det istället. Effekten är densamma men den går ur kroppen ganska fort jämfört med piller.


Jag - Jotack! Jag tar en sån!


Receptionist - Mjo..men det kan vara lite besvärligt. Många har svårt att använda den.


Jag - Inte jag inte! Sånt där har jag inga problem med!


Och redan här i samtalet har jag gått för långt. Jag ser i ögonvrån hur kärringarna som tjyvlyssnat gömda bakom skvallertidningarna höjer både ett och två ögonbryn, drar efter andan och förfäras.

Jag - Alltså..eh... det går nog som sagt bra. Hur svårt kan det vara liksom? (och så skäms jag lite till. Har det en gång börjat balla ur är det svårt att fånga upp sig själv igen har jag märkt.)

Så här sitter jag nu och förstår precis vad hon menar. Mamma har just garvat läppen av sig i telefonen dessutom. Tack kära mor.

Den jäveln kom i vätskeform! Som en liten pipett som man ska..ja ni fattar? Jag har aldrig sett det, trodde allt var av typen större tablettform? Kniiiiiip och ligg kvar en stund så inte vätskan rinner ut står det på "bruksanvisningen". Jo jag tackar. Jag somnar väl på fläcken av en överdos i stjärten under tiden. Kul sätt att avlida på. Kan redan nu prata in ett nytt meddelande på telefonsvararen: Var god dröj, avlivning sker. Nu vet ni vart jag har fingrarna någonstans imorgon bitti runt 07.20, anteckna det för fan!

Frågan är nu hur dum jag kommer känna mig imorgon bitti,  liggandes på sängen med röven i vädret?

Vad tror ni - på en skala ett till tio?

***

Kommentarer
Postat av: Lexi

Hahahahahaha åh gumman, man ska aldrig vara för snabb på tungan, man ska alltid hålla inne och höra vad de har att komma med innan man påstår sig klara av både det ena och det andra ;)

Hoppas vi får uppdateringen imorgon!

2008-12-17 @ 22:21:18
URL: http://www.boybeater.org/x
Postat av: Kotteby

10

2008-12-17 @ 23:16:15
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: fröken gud:

aaaaaaah! tack för påminnelsen! jag ska dit imorn 07.30!!!



HAHAHAHAHAHA! dör av skratt! lycka till med den där saken du skall stoppa upp i rumpan! hahahahaha! underhållning! roliga lilla du

2008-12-18 @ 00:56:49
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: J

AAAAAHAHAHAHAHA ironin!!! Ironin ironin ironin... =D



Nej nu. Jag lider faktiskt med dig älskling! Det var det jag skulle skriva.

2008-12-18 @ 01:35:59
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: S@tu

Jag ställer klockan och sänder dig en tanke :-)

2008-12-18 @ 05:42:38
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Lotta

Stackars dig.....förnedringen med en susp i röven är den största...spelar ingen roll hur tuff man är...Lycka till!!

Om det kan trösta ngt så ska jag själv göra microlaborationer på mig själv idag, dvs få reda på vilken äcklig smutsig människa jag är. Jag har smugglat med mig alcogel i väskan....

2008-12-18 @ 07:12:04
Postat av: Tina

Själv måste jag ta något mot skrattkramp efter ditt inlägg... :D

2008-12-18 @ 22:56:14
URL: http://meanwhilesomewhereelse.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0