Av någon outgrundlig anledning känner jag mig såhär:







Mina ögon orkar knappt hålla sig öppna, ändå sitter jag här, nästan uppe med tuppen med tanke på att det är semester. Och jag kan inte sova. Gissar hårt på att jag kommer förbanna detta ickesoveri nästa måndag när jag är tvingad att gå upp halv sju.

Idag ska det badas. Ja, det skiter väl ni i egentligen. Särskilt en dag som denna när solen strålar över hela Sverige så är det ju svårt att göra någon avundsjuk. Fast med lite tur kanske någon arbetande stackare läser det här och faktiskt blir avundsjuk på mig? Snälla skriv en kommentar i så fall så jag får känna mig lite nöjd.

Den här veckan är verkligen soft. Inte alls tråkigt soft utan tvärsom. Jag har ju en Stockholmare på besök som aldrig spenderat särskilt mycket tid i Dalarna och faktiskt har han sett till att jag själv uppskattar det vackra och stillsamma med det. Det är för bövelen faktiskt jäkligt fint här. Sen att det kan kännas dött när turistsäsongen är över, isen ligger flortunn på Siljan och vintern är på intågande det är ju en helt annan sak och inget man berättar för en på-hälsare.

Med tanke på avslöjandena i mina tidigare inlägg angående grannar så vill jag gärna hoppa tillbaka till ämnet.

Vad hette det där "pulvret" eller vad det var, som var så där supergiftigt och som man dog av om man till exempel skickade det i brev och mottagaren dödde som en fluga så snart det öppnades? Kommer någon ihåg det? Det är inte allför många år sedan det var ett himla härjeri angående det, särskilt i USA. Hur som helst skulle jag vilja ha tag i lite, bara ett gram kanske. Semesterkassan är totaltom så jag kan inte betala så mycket. Se det istället som att ni hjälper till att göra världen till ett bättre ställe om ni tipsar mig. Jag tänkte ha fest och grannen ska få ett fint inbjudningskort av mig.

Någon fler som vill komma?

Pöss häj!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Med de här målen blir det dyrt för mig. Han ska fan inte ha mål ännu. jag ska sätta hans mål, det är väl en rättighet som mamma?



Tänker du kanske på mjältbrand? härligt pulver det där. Jag har lite, men hur fan ska jag skicka upp det?

2008-07-23 @ 10:58:20
URL: http://veronicaramberg.blogg.se/
Postat av: Robert

Jag vill oxå bada damit hatar att jobba=(

2008-07-23 @ 11:03:01
Postat av: Mli

Robert: Tack, det känns underbart att du sitter å harvar och sliter. Nu ska jag ut och njuta lite extra i solen. PÖSS PÅ`re!

2008-07-23 @ 12:29:34
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Förutom att jag sitter i en rättsal där AC:n ger en temp på 14 grader med världens tråkigaste fall så är jag snorhelvetesförkyld!!

Njut av det du din semesterfirande djävul!!

2008-07-23 @ 12:31:28
Postat av: Robban

Bjud in grannen att vara me i dina sexorgier!!! Han kan välan åtminstone filma äventyret.....Sug å svälj:)

2008-07-23 @ 19:28:56

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0