Puh! Här går det undan!

Nyligen hemkommen från semesterns första äventyr! Fredagens party med jobbet i Varberg var riktigt lyckat, partade på tills klockan var efter fem på morgonen, precis som sig bör när man har sådär jäkla kul att man aldrig vill att natten ska ta slut. Men det gör den ju oftast, ganska abrupt dessutom. Körde som en dåre till Södertälje på lördagen, man kan säga att chauffören släppte av ett lik hos Lottisen som skulle ha med mig ut på nya äventyr. Bara att duscha till sig och hänga på. Vid 22-tiden halvsov jag i mina konversationer med Lotta med näsan doppad i vinglaset och hon slängde in mig i en taxi och skickade hem mig. Själv kom hon inte förrän många timmar senare indansandes genom dörren. Utvilad var jag iallafall för söndagens match på Råsunda mellan AIK och GAIS. Inte helt otippat startade vi eftermiddagen i Solna med en stor stark =) Sen kom Jonas och gjorde oss sällskap och vi förfestade med huliganerna innan det var dags att beträda Norra Stå. Å vilken upplevelse, vi hade verkligen skitkul och höll ångan uppe med folköl tills vi släpptes ut och fick tag i starkare varor.

Lite foutous i blandad form:


           

                

Tre favoriter!                        Tina Turner..en bonus bara.

     



Söndagens fiasko: Lotta tog MITT bankomatkort och lyckades knappa halvt ihjäl sig med fel kod inne på Pressbyrån. Gissa hur det slutade....med spärrat kort. Tack älskling. Som inte det var nog tappade hon bort sitt eget strax efter, inklusive körkortet, så jag ska väl inte gnälla...Pengar har ju aldrig varit nåt problem (ähum) förutom när man inte kommer åt dem då...

Stannade en extra dag på mitt mysiga hotell i förorten, gled runt, fikade, bara myste, spelade biljard och åååå åkte pändälltåååg...Man har ju liksom semester och egentligen inte bråttom, men nu sitter jag här och är så stressad så hjärtat hoppar över vissa slag. Imorgon bär det av till Norrland (kära myggor och knott, snälla skona mig..?) och allt måste tvättas och packas om och även till lillungen. Var är min polska hemhjälp när man behöver henne som mest?

Jag hinner inte läsa era bloggar kära vänner, men det gör inte så mycket. Dessto mer att gotta sig igenom med första arbetsdagen om några veckor. För när jag kommer hem blir det ungefär ett lika snabbt stopp som för Formel 1 bilarna, in och ut ur "depån" på några minuter och så bär det iväg till Götet.

En speciell låt till en speciell person. Puss på er!



You're just too good to be true
Can't take my eyes off of you
You'd be like heaven to touch



(Och ja...ugnen ska få jobba häcken av sig som första klassens klädtorkare. Möjligtvis har jag hårblåsen som stand in..för skrymslen och vrår, såsom jeansfickor och dylikt.)


Kommentarer

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0