Hähä...

..Igår var det studentbal här i Falun.

Imorse såg jag inte mindre än 3 balklädda ungdomar stapplandes på spridda ställen i stan.

Igår var igår. Imorse var imorse, det fattar ni va?

Det är kul när det blir så färgstarkt och uppenbart över vilka som spenderat natten någon annanstans än hemma.

Andra söndagar kan one-night-standsen vara svåra att se för då smälter de in rätt bra. Imorse var det misslyckat att ens försöka smyga i en knallrosa balklänning och högklackade skor med håruppsättningen på sned.

Jag skrattade gott i bilen.
HAHAHAHAHAHAaaa..
                                           
                                                                                                                                                                         Inte ett dugg bittert.
 


(Uppdatering: Kolla vad jag fått av Veronica: För att se min man, klicka HÄR)





Kommentarer
Postat av: Robert

En walk of shame delux kallas det ;)

2008-06-15 @ 20:00:36
Postat av: Mli

Robert: Hahaha, ja DELUXE var ordet. Vanlig söndag är bara walk of shame. Har aldrig gått den...

2008-06-15 @ 20:42:38
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0