Helt ärligt nu..

...jag har fan inte haft så där satans jäkla skitkul på evigheter.  Borsett från spontanfredagen förra helgen med Linda då. Men fan! Jag tänker nog till och med ge upp Peace & Love...jag skiter i det helt enkelt. Jag säljer biljetten och tar pengarna och gör nåt annat för dom istället. Jag är en impulsmänniska av värsta sort och den senaste tiden har tillfällena inte getts för någon form av plötsligt infall och det gör mig helt galen. Jag vill inte planera att försöka ha kul på en festival!
Dessutom tror jag inget i år kan slå det roliga jag och Lotta hade förra året och risken är att man då blir skitbesviken för 1300 spänn. Vem vill köpa sån dyr besvikelse? Flera av dom jag trodde skulle hänga på uteblev och visst jag har Majsan. Min, förutom Lotta, allra bästa vän. Men hon ska ha pojkvännen med sig och jag vet att dom kommer stå och tuttinutta i ett hörn och vagga till musiken. Hon vet dessutom inte ens om hon ska dricka? Va??!! Själv tänkte jag sänka den första bägaren runt 15 tiden på torsdagen och inte vakna förrän på söndagen. Jag vill inte tuttinutta som tredje hjulet och sjunga "raj raj" bredvid. JAG VILL RÖJA! Men helst inte själv, för då plockar dom in mig på psyket och där har jag inte tid att sitta alls.

Nä om man skulle sälja biljetten dyrt satan och dra någon annanstans? Dit pepparn växer kanske?

Mamma köpte ett par snygga vintageskor till mig lagom till förra årets festival. Tyvärr var nog limmet lite dåligt i dom...De VAR i alla fall assnygga...Lotta skrattade så hon höll på att tappa löständerna när vi kom hem. Gummistövlar kan vara att föredra även vid lättare regn. Förlåt mamma..jag har i alla fall sparat dom. De är ett par finfina minnen de där silverdojorna...
  
                                                                                       
R.I.P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha ha ha ha!! Jag kan fortfarande se dina tår hänga ut! Nu fick man sig ett skratt så här på morgonkvisten! Jag kommer på midsommar baby, vi kan spontan supa så det pangar om det! Inge Fred eller Kärlek kanske, men jag kan bjuda på spriten!! Pöss Pöss

2008-06-10 @ 06:37:05
URL: http://lotla.blogg.se/
Postat av: Mli

Kul att man kan roa någon;) Fast när det gäller dom här skorna och dig var det inte helt otippat. Kan du inte skicka mig bilden på när dom fortfarande var hela? (Från toan du vet) Ja kom hit och fira årets ljusaste natt med mig! Puss!

2008-06-10 @ 08:11:17
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0