Hur kul har inte vi haft lixom?

Kom just hem. Jo det är sant, inte särskilt helnykter men ändå sparsam.

Jag, Anna och Linda har haft en supertrevlig men ganska kort kväll. När tjejerna slet mig från dansgolvet för en halvtimme sen var jag inte riktigt redo att gå. Men jag hade visst bett Linda tidigare på kvällen att vara sträng mot mig när det var dags för hemfärd. Snääälla bara en liten halvtimme till? Det gick hon inte på, fan å.

Här är vi iallfall! Så jävla purfärska bilder att det fan ryker om dom. Passa på och njut, imorgon kanske jag ångrar mig och tar bort skiten:


Åhej, nu ska jag se om det inte ligger en folköl och längtar efter mig i kylen...å en cigg. Mana, mana! Pöss gött fölk!

***



Uppdatering: 08.26, arbetsplatsen. Lokalisering: Borlänge. En 15 min bilfärd hemifrån som jag redan glömt att jag kört.

Dagens lögn: NEVER AGAIN! Ska jag festa dagen innan arbete.

Jag fick en uppmaning via sms att sova med stil. Well, det gjorde jag nog inte. Visst har man roliga drömmar på fyllan? Undrar hur mycket man snackar i sömnen egentligen? Tur man sover mol allena. Jag och chefen har inatt iallafall shoppat loss på sidenkalsonger (?) och lösgodis på Galne Gunnar med hjälp av firmakortet. No Limits som han uttryckte sig i drömmen.

Nu gäller det att sova sig med stil igenom dagen istället utan att mina arbetskamrater märker det och rusta sig inför kvällens partaj med Maria!

Godnatt!

***

Kommentarer
Postat av: Oggy

Hahaha! Jag var hemma tidigare än dig idag... Eller... Hmm, gör det mig till en tönt och em mes, kanske?



Nä det gör det fan inte. Jag hade ju lovat mig själv.

2008-06-26 @ 00:23:02
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: J

Hade jag inte varit så förbannat manlig så hade jag nästan fällt en tår där =) Tack snälla! Nu väntar jag bara på min haj... Jobba med stil ;)

2008-06-26 @ 10:49:30
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Oggy

Haha jepp, helt själv med din hang over får du sitta. Jag är pigg som en lärka!

2008-06-26 @ 11:02:50
URL: http://oggygroggy.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0