Jag vet..

Jag borde inte haka upp mig på det här med Blondinbella men hon skrev i ett tidigare inlägg att hon många gånger klippt bort lappen på sina H&M trosor för att hon skämts för att hon handlat billigt.

Jag tycker så jävla synd om henne. Stackarn.

Jag har ju alltid gjort tvärsom. Mina svindyra trosor har jag skämts över och därför klippt lappen så det skavt därbak.

Ä dä synd om mäj å?

Så. Det var min bekännelse..Hoppas ni inte tar illa upp över att jag har så fett mycket pengar att jag skäms.

Öhh? VA?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur fan klippte hon då? Hur kan en icke-lapp klia mer än en lapp? De är ju inte gjorda av kartong direkt. Eller? Inte vet jag? De där billiga trasorna kanske är gjorda av vad som helst. Själv använder jag bara trosor som är handgjorda av barn från bangladesh, silkesvävda ska de vara, och UTAN LAPP FRÅN BÖRJAN!

2008-06-16 @ 10:34:10
URL: http://veronicaramberg.blogg.se/
Postat av: Robban

Tror att blondinbella skulle behöva få sig ett riktigt åk!!!

Nån frivillig???

Jag utövar inte tidelag så.....

2008-06-16 @ 15:58:31
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

jag är också en som skäms för olika märken jag erkänner



Vaxdockan av mig är färdig och du kan se den i min blogg. Är den lik mig?

2008-06-16 @ 18:02:14
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Mli

Robban: Med tanke på ditt allmäna dagliga till"stånd" så är väl du förste man på plats om det behövs? :P

2008-06-17 @ 08:23:05
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0