Idag smäller det

Idag ska jag göra nåt stort. Jag ska länka till de bloggar jag läser dagligen. Det är stort eftersom jag bara gjort det en gång tidigare och förmodligen glömt hur man gör. I´m Dåris, remember?

Vill du inte bli länkad, får du väl säga till. Med detta menas i god tid. Vad god tid är vet jag inte, eftersom jag kan få för mig att göra det om ca 30 minuter.

Vill du bli länkad med STORA bokstäver, får du väl också säga till.

Vill du bli spänkad? Japp, jag fixar det med.


Frågade för övrigt Kenneth om KISS konserten idag. Det här var svaret:


- Helvetes jävla gubbjävlar från helvetespjäxa. Förbannade sega pengakåta sminkade apor. De kan kasta in sminket och ta sina handväskor och dra åt helvete.
 
- Men Kenneth, det kan inte tänkas att du var för full?

- Nej.

Nähä, tänker jag. En flaska Malibu och 2 liter vin brukar vara tillräckligt för en person. Å vadå Malibu? Who´s wearing the handbag..? Mohahahaha.


Kommentarer
Postat av: J

Så jäkla sne är jag för att jag missade dom =/

Yeye, jag la till dig i länklistan redan igår, utan att fråga. Det behövdes inte tänkte jag eftersom jag alltid vet bäst, men säg till om den ska bort =)

2008-06-03 @ 10:45:42
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Hahahah...

Kenneth verkar skön!

2008-06-03 @ 10:55:33
URL: http://kotteby.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0