Jag är ej underhållsfri!

**
Jag vill ha underhållning mest hela tiden!

På lunchen ihop med mina 2 vapendragare idag:

Jag: Fan killar, jag är så himla sugen på att göra nåt helt galet! Jag vill..

Precis där i meningen blir jag avbruten av Kenneth:

"Ha tjejsex?" Slänger han ur sig och ser väldigt upprymd ut. Båda brister ut i ett asgarv som får hela restaurangen att vrida på huvudena och jag får återigen skämmas å mina kollegors vägnar.

Sedan dess har frågorna haglat om priset för detta. Kenneth blev utmanad till killsex av Kenny för en miljon, men tog det inte. Om det är för att Kenny ändå inte kan hosta upp dom slantarna eller ej vet jag inte. Han blev nästan förbannad när Kenny frågade så jag antar att frågan är extremt känslig. De vill dessutom att jag ska bli surrogatmorsa till en unge åt dom. De ska befrukta mig tydligen.

"Vi befruktar dig med vårt barn och sen kan du dra åt helvete"

Jamen tack killar. Känns som en väldigt utmanande och härlig idé. Bäst är att snoppen isåfall består av ett plaströr och inget annat.

"Plaströr och plaströr? Kalla det va fan du vill, om vi ska köra en renodling eller blanda sperman vet vi inte. Kanske vi blandar in ett "wild card" också så får vi se vad det blir. En rödhårig engelsman som gett sin säd genom ett glory hole...."  (*Dubbelt asgarv*)

Alltså, ta mig hem! Jag är så sliten att jag vill sova tills på torsdag och orkar knappt med dom här två muntergökarna.

Fatta nivån. Orka nivån. Suck.

***

Kommentarer
Postat av: J

Killsex ÄR ett extremt känsligt ämne ^^

men livet är hårt ibland vetu, bara att bryta ihop och gå vidare =)

2008-06-23 @ 14:22:49
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag har ingen bättre kommentar än J. Bryt ihop, dö en smula och gå vidare.

2008-06-23 @ 14:43:17
URL: http://veronicaramberg.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Killsex. Är det fotbolls EM du pratar om?

2008-06-23 @ 16:38:55
URL: http://kotteby.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0