Jo hej ni, jag lever!

Eftersom jag har torka på övriga områden får detta inlägg handla om vad jag faktiskt gjort i det verkliga livet de senaste dagarna. Inte alltför många inlägg brukar handla om det. Är du helt ointresserad av mitt liv (hur man nu kan va det) då bör du sluta läsa. I annat fall följer lite snabb genomgång och lite pics!

Onsdag, som bekant på Harrys, svingade några drinkar och några glas vin och blev hemdragen av Linda i skaplig tid. Även om klockan bara var barnet när jag kom hem va jag helt slut på torsdag morgon...

Torsdag, åker hem från jobbet vid fyra redan. Är i desperat behov av lite sömn innan nästa party ska börja så jag sover till halvsju och tar sen en dusch. Vid åttasnåret möter jag upp Maria i Borlänge till tonerna av The Hives! Vi hade en blinddate kan man säga och vi hade jättetrevligt!  Peace and Love var i full gång och vi pimplade vin och öl på en uteservering och tjuvlyssnade på bl a Jason Mraz som vi hörde till dit vi satt. Jag och Maria smed karl-planer för Anna, jag har fotat in ena tån i den planen nu...Ska bli intressant fortsättning detta.


Fredag, tänkte jobba några timmar. Jo hej och hå. Död som en inlagd, nerrökt sill klev jag upp vid 10 men gjorde inte många knop. Bilfan var i Borlänge så jag fick muta Kenneth som kom och hämtade mig. Sen bar det av till lunchstället Liljan där vi käkade i solen och lyssnade på Timo Räsinen live. Ett kort besök till Kupolen och sen bar det av till El Stockholmo. Poolpartyt var redan i full gång när vi kom fram så det var bara att slänga på sig bikinin och joina. Vi festade på bra och bildbevis syns nedan. Niklas blev slängd i poolen vid 00 snåret med kläderna på, samtidigt var jag och duschade efter att ha blivit dränkt före honom. I bikini givetvis, men eftersom vi skulle ut bad jag om att få bli skonad och behålla håret i en knut och inget vattenskvätt. Jo, det brukar ju funka att be 4 fulla grabbar sånt? Förlorade i kubb, men det var bara för att mina lagkamrater var så jävla dåliga. 01.15 var det dags att säga ett första hej till Jonas i verkliga livet, han kom rullandes från stan till Väsby efter en egen blöt utekväll och hängde på oss till nåt som kallas för Mägget. (Ja jag skriver så eftersom jag inte riktigt vet..men vi uttalade det så iaf) Det var ett riktigt SLUSKställe. Värre än värst faktiskt men vi tog en varsin öl och snackade en stund innan vi gick ut. Sen drog alla åt olika håll, både höger, vänster, upp och säkert ner. Så då var utekvällen slut. Jonas sa att man kunde gå hem till honom. Taxi var liksom överflödigt. Jag vet inte vad som är gångavstånd i J´s värld, men dä va lååååångt i klackeskor och trötta fötter men vi kom ju fram till slut. Här är det lite suddigt, men det kan tänkas att J spelade lite gitarr och att jag eventuellt skrålade med en sväng innan vi stöp i säng.

Lördag, vaknar med en sprängande huvudvärk och tror ärligt att livet är slut och att domedagen är nära. Repar mig efter en stund efter att jag fått lite painkillers och vatten. Spenderade dan med lite shopping, mat, Systembolagstankning och musiklyssning. Vid fyra snåret (tror jag, klockslag börjar flyta ihop här) då påbörjades dagens öldrickning. J tyckte jag var den segaste människan på jorden att dricka och jag håller med. Det har aldrig gått så sakta, men ooouuuh, vad det kändes i kroppen att man partajat några dagar. Hursomhelst drog vi på grillparty i Skarpnäck. Farliga supa-lekar lektes, där kull blandades med kurragömma, visslingar, mördargroggar och annat knäppt. Det blev ingen utgång på krogen och det var jag väldigt tacksam över, för satans vad sliten jag var. Tunnelbana in till stan vid 02 och sen svarttaxi till mitt hotell. (J´s lght) Stupade i säng vid 03 efter en väldigt trevlig kväll! Tack J, den här helgen var bra skit och det är ett fantastiskt bra hotell du har!

Nästa party blir i Varberg på fredag. Håll i hatten och tratten!

Kotteby! Vi invaderar och kräver krogvisning i Götet den 18-19/7!

Fan, är det någon fler stad jag borde våldgästa innan sommaren är slut? Örebro blir en vända och  likaså Sthlm/Slöddertälje igen. Lycksele ligger ju på listan, men där tror jag knappt att dom säljer öl. PDOL (Piteå Dansar och Ler, är en VÄLDIGT intressant festival btw, nån som är sugen? Sovplats finns och potatis- Han som släppte iväg spermien som innehöll typ halva mig odlar ju det)

Lunch med livemusik               Meja, världens gosigaste lilla tik.

"Mah boyz in da pool"                Käk!

Eh? Ja just..                                Kenny skålar

L och K                                        J på berömd gunghäst.

Me änd Jäj!                                 På väg hem!

***

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vem ääää karln!?

2008-06-29 @ 22:04:17
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: J

Kuriosa: Pubmagasinet, eller magget i folkmun, var den klart avgörande och bidragande faktorn när centralvägen tog hem det enormt prestigefyllda priset "Gata med flest polisanmälningar i norra Storstockholm 2006" Då får man en ungefärlig bild. SLUSK =)



Ang. gångavstånd så är det det i allra högsta grad, du är bara en smula lat.



Tack själv för förbannat trevligt sällskap! Du är alltid välkommen darling =) Pöss

2008-06-30 @ 00:08:00
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Jösses....

Känns högst orealistiskt att se J och Mli på samma kort. Det blir så verkligt alltihop. Jag som trodde allt på nätet var bluff. Nu blev jag lite skraj. Finns ni på riktigt?

2008-06-30 @ 13:27:36
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Mli

J: Hahaha, fin kuriosa det där! Nåt att vara stolt över =) Jodu nog är jag lite lat alltid, jag är beredd att hålla med där.



Du är alltid välkommen hit också sweetiepaj!

2008-06-30 @ 14:57:59
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha, Väsby! Mina gamla hoods! :) Har dock inte hängt på "Mägget" eller Magasinet/Magget, när jag bodde där var det Fabben, eller Farbror & Co som gällde! ;) (För sisådär 10-12 år sedan.. ;) )



Alltid lika kul att läsa din blogg!!



Ha en bra kväll!



//Eva

2008-06-30 @ 23:14:51
URL: http://www.eva-andersson.blogspot.com/
Postat av: Mli

EVA: Tack för komplimangen =) Jag kikar in här emellanåt också, ser att körkunskaperna går framåt, härligt! Jaså du är en Väsby-tös? Jag måste erkänna att jag inte såg så värst mycket..mest på grund av att det var..mörkt (?) Vi var på väg till Farbror också, men ångrade oss halvvägs och drog hem istället. Trevlig sommar! Kram! (Har glömt lösenordet så jag kan inte lämna kommentar i din blogg...suck..får ta itu med det sen)

2008-07-01 @ 14:11:42
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Eva

Jajemen, born and raised (stavning?), flyttade därifrån för en sådär åtta år sen.. Vet inte om ni missade så jättemycket när ni inte kom till fabben. Nu har dom iochförsig bytt lokal, den andra var lite sunkig, men är man 18 o tar studenten så duger den finfint! ;)



Yes körkortet ja.. vi får väl se om man tar kortet nån gång..! Men ja, framåt går det! =)



Behöver du lösen för att lämna kommentar? Ska väl gå ändå? Jaja, skit samma det tar vi en annan dag! ;)



Ha en bra kväll!!

2008-07-10 @ 21:16:39
URL: http://www.eva-andersson.blogspot.com/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0