KOTTEBYZ!

Jag ska härmed börja min musikaliska bana. Vissa föds med den men jag ska få äran att börja som 28-åring. I detta band med det vackra namnet KOTTEBYZ ska jag spela flöjt. Är det nåt jag är bra på så är det att blåsa i trumpeten, men jag tror inte att trumpet och flöjt skiljer sig så hemskt mycket åt, så jag blir nog grym på flöjt med. Jag har nog inte sagt till Kotteby att jag faktiskt sjunger riktigt bra i duschen ännu, men jag ska ge honom ett smakprov så jag kanske får vara doa också ibland. Det skulle vara kul. En hes röst är väl alltid sexigt och om jag klämmer ett helt paket Röd Prince före varje show så ska dom få höra på raspig sexig röst. Whiskyn innan man träder upp på scenen är ju given så det kommer givetvis också göra sitt till.

Första låten heter "Lena" kolla in texten HÄR. 

Nu ska jag nynna mig till sängs! Godnatti! (Tryck nu)


Kommentarer
Postat av: Oggy

Jag tror faktiskt att det kan bli skitdåligt! :)

2008-06-23 @ 23:13:51
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: eLiiN

Men herre gud! Jag märkte väl att jag hade lyckats förlägga ett par glajjor någonstans. Å ett annat par hemma hos mamma&pappa. Men som tur var hade jag ett tredje hemma! =)

Jaaa.. Du vet vart jag finns... :P



Ja, rackarns rabalder att man inte följde med, men du hejjade ju inte ens på oss inne på McD utan ramlade ju till ett annat bord?! Haha.. Men jobbade ju faktiskt igår. Då kan man inte vara ute å slarva... =P

2008-06-23 @ 23:28:24
URL: http://eliintheone.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0