Med brist på flitiga celler i min pyttelilla hjärna

Imorse när jag åkte till jobbet utspelades följande drama i telefonen, det började med att jag skulle meddela Kenny om att jag var sen. Tydligen var han det också. OBS! Nedan följer totalt ointressant läsning, men eftersom det är lågsäsong i hjärnan får den som orkar ändå hålla till godo, kom inte å säg att jag inte varnade.  I helt sanningsenlig följd:

Jag - Åker från Falun nu, glömde plånkan och måste tanka!

Kenny - Fastnat i ett vägarbete från helvetet, kommer snart =)

Jag - Jag ligger i bensinpumpen och sniffar!

Kenny - Jag blev inasfalterad i ett fartgupp i Säter! 

Jag - Det slår mig med hästlängder! Jag blev just bensinstationssprängd av ett tyskt Naziflyg!

Kenny - Shit, jag tar betäckning i vallgraven...Och väl nere i vallgraven blev jag biten av grävlingen Grizzly tills det knakade i skelettet!

Jag - Men det är lugnt! Jag har ett i reserv här! Gnager av Kenneths ben för din skull. Liiite kortare, liiite hårigare, liiiite stabbigare, men ändock, ett ben!

Ja...Sen dök han upp, bara 10 minuter efter mig. Hel och välbehållen och Kenneth fick behålla sitt ben.

Så, nu har jag varit så jävla skitrolig i det här inlägget att det räcker för ett helt år.

ÅVER ÄND AUT!

Kommentarer
Postat av: Oggy

Ha ha! Hur bryter man av en flaggstång?

2008-06-26 @ 15:00:08
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: J

Hahaa älska sånna konversationer som bara spårar =) Du kommer klara dig bra här i smutsiga förorten med en sån verbal ickeförmåga ;)

2008-06-27 @ 11:36:33
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0