"Ödesmatchen" direkt från min soffa:

20.45 Psschhhh....Ljudet av min 7.0 cider som Majsan glömt i mitt kylskåp och som jag utan samvete snor.

20.46 Knak. Ljudet av när jag lutar mig tillbaka i soffan.

20.47 Aaaahhhh + lätt duns...Ljudet av när jag förnöjt tar en klunk och blickar mot tv´n samtidigt som jag lägger båda fötterna på bordet.

(Paus för en rap)

20. 48 #!#¤%&/&%/(&()&&%&¤% = Svordomar. Jag har satsat 10.000 kronor på 90-0 till Sverige och nu börjar det bli ont om tid.

21.00 Klick. Jag stänger av tv´n och gäspar. Både sur och trött.

21.05 Gäsp igen, jag somnar.

06.00 Klockan ringer.

06.50 Jag har snoozat som vanligt alldeles för länge och kliver svärandes ur sängen och in i duschen.

08.10 (Alltid lite sen) Kliver in på jobbet och får höra resultatet från två icke-entusiaster som lyckats hållt sig vakna.
 
Där har ni mitt gedigna fotbollsintresse i en liten ask. Jag ska verkligen försöka, men tröttheten KOMMER att ta överhanden. Sådär, klockan är 20.41. Dags att leta på öppnaren till cidern och tv-dosan. Pöss på er!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HALLÅ HALLÅ!! Klockan är 21.24 och jag är vaken än! Jag undrar varför dom röda är dubbelt så många på plan? Är det fusk eller nåt annat i görningen? "Gör Sverige en tjänst, lägg krokben på en ryss." Jag säljer såna dekaler, hör av er om ni vill köpa.

*************************************************************************************************************************
Hello again! Klockan är nu 21.57 och jag kan meddela att EM-festen är slut för i år och livet kan härmed återgå till det normala. Sleep well cykelställ. Pyss!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Du och jag delar på samma intresse kring fotboll. Men en annan grej......När du kommer ner till Gbg, så kräver jag en guidad tur i ett Systembolag. Sen kan jag som gengäld guida dig på Avenyyyyn!

2008-06-18 @ 23:00:28
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Fegon

Jag ska inte lägga ner. Inte nu. Jag har istället en idé om vad jag kan göra:)



Tack för uppmuntran



(det här är dock inte ett personlighet meddelande. Jag kopierar bara och skickar samma till alla. Jag menar verkligen Tack. Tack. TACK.)

2008-06-18 @ 23:01:37
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Veronica

Min gårdagskväll:

Jag gråter. Jag sliter mitt hår. Jag skriker könsord.



Min morgon:

Jag gråter. Jag sliter mitt hår. Jag mumlar könsord. Jag blir glad för jag upptäcker att gårdagen aldrig har hänt. Förnekelse? Kanske, men det gör inget. Jag är glad igen.

2008-06-19 @ 10:30:19
URL: http://veronicaramberg.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Om vi tar bolagsbesöket först, blir det definitivt en rundtur på Avenyn.

2008-06-19 @ 14:33:40
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: joel

jävligt rolig uppdatering av kvällen.. slog tyvärr min.. jag gillar dig inte nu...

2008-06-19 @ 16:44:48
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0