Smarta ideér smides bäst i TV-soffan

"Rèene möter Cirkus Zlatan" TV 3

Hampus gillar ju Zlatan så just nu är han helt trollbunden av tv´n men vi har just diskuterat det här:


Hampus: Skulle du vilja va ihop med honom?


Jag:
Nja..Det vet jag inte, jag känner ju inte honom..


Hampus: Ah, men alltså fattar du morsan, han tjänar ju flera miljoner!


Jag: Hahaha, ja kanske det, men pengar är väl inte allt?


Hampus: Jo, jag tycker du ska fråga chans i alla fall.  Fast det kan bli lite svårt, det är nog många tjejer som gillar honom. Om jag fick träffa honom skulle jag be om hundra autografer och sen skulle jag fråga om inte han kunde bli ihop med dig.


He is a clever little boy....


Skönt att Hampe är redo att ragga åt mamma. Det är ju toppen att han siktar på de stora grabbarna. Nu är bara frågan hur jag ska styra upp det här? Zlatan springer man ju inte på inne på ICA direkt. Det kan ju i och för sig bli ett problem att jag inte finner honom särskilt attraktiv. Inte heller har han en personlighet som tilltalar mig. Men å andra sidan kommer han ju sällan vara hemma när vi gift oss. Och när han pensioneras från sitt spelande då är det nog förmodligen ändå dags att skiljas. Vilket äktenskap varar för evigt nuförtiden liksom? Bah.


 
Kanske skulle spela in en hälsning från Hampus på video och skicka till Zlatte? Vadå? Tycker ni att det börjar likna ett psykos tankar? Ja men varför inte "stalka" till sig en karl istället...De som kommit frivilligt hittills har ju alla haft en skruv lös. Hellre ta en som har en skruv lös med massa pengar, i väntan på att det dyker upp ett passande offer från arbetarklassen som man vill leva med tills man kolar.

Bitter? Int ja int.



Det här blir ytterligare ett onödigt inlägg att lägga till handlingarna, men jag orkar inte berätta om min fartfyllda helg. Blir trött bara jag tänker tillbaka på den, men kul har jag haft. Måste ställa mig i kö för levertransplantation tror jag, men annars är det bra. Idag har vi badat och solat hela dan. Eller rättare sagt, jag har våndats i bakfylleångor i solen och sovit bort mest hela dan, dregglat och haft mig på stranden. Men gud så gött man sover när man dregglar lite i sömnen! Har ni tänkt på det? Mina lår är också väldigt röda och fina, not. Här är Hampe:


Kommentarer
Postat av: J

E ju sånna inlägg som är bäst ju ^^

Flåt, visste inte att du var upptagen på annat håll.. Men du vet ju att man inte kan tvinga nån att älska en, men man kan förfölja dem tills de ger efter ;)

2008-06-02 @ 09:58:01
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ok, eftersom jag redan har en karl kan du få Zlatte. Jag har nämligen honom som reserv. Men till skillnad från dig är jag på riktigt kär i honom, så det är med mycket motvilja jag ger honom till dig.

2008-06-02 @ 12:20:16
URL: http://veronicaramberg.blogg.se/
Postat av: J

Haha jag å veronica har redan haft den där diskussionen, hon är verkligen kär i zlatten på riktigt =)



Hmm kanske är iofs något bättre än nej, det får duga för tillfället. Jakten kan börja ;)

Trevlig kväll snygging

2008-06-02 @ 18:57:55
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0