Tillåt mig presentera:

Blondinbellas pojkvän Nils. Fråga mig inte hur jag kunde hitta den där bilden, men jag kan ärligt säga att jag knappast surfar där varje dag. Istället var det en länk från en annan blogg. (Märker ni hur jag försvarar mig? Jag känner hur huggtänderna växer fram till och med)

Helt ärligt, när jag såg den där bilden kände jag mig riktigt glad för att jag är singel. För fy farao för att hitta en man i den munderingen i köket mitt i natta. Jag skulle ärligt skita på mig tror jag. Om inte annat skulle min sexuella aptit lägga sig ned raklång och dö på mattan.

Fast å andra sidan kollar jag aldrig menyn på den öfvre klassen så risken att man skulle få hem en "sån där" är nästan obefintlig.

Sleep wäll cykälställ. Eller fortsätt dränk era fotbollssorger! Själv ska jag på fotbollscup imorgon och flippa hamburgare som om det vore det jag var född till. Eller så sjukskriver jag mig från det. Frågar snälla fotbollspappan om han vill ta mitt pass kanske så jag kan stå och glassa någonstans med en cigg i mungipan. Me änd the åther futbullpärents liksom. NOT.


Nä, go´natt vare ja. Pöss!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men huvva! O hon tyckte han var gullig. My ass.

2008-06-15 @ 01:03:21
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/
Postat av: J

Jag var faktiskt exemplarisk. Förutom när jag försov mig och kom dit bakfull då. Och när jag 'råkade' krossa en platta cola för att jag vart törstig. Eller när jag tog två timmars lunch.



Klart jag alltid kommer va 22 darlin ;) Ung i sinnet, paj i minnet. Imorrn drar jag fan hem...

2008-06-15 @ 14:51:44
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, jag hade nog hunnit förtränga bilden av dena obehagliga man, det var därför jag återgick till barnpratet ;)



Fort går det, ojah. Snart ska vi även köpa hockeyutrustningar, mopeder etc. kommer att bli dyrt dettahära :O

2008-06-15 @ 19:32:06
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Que?

Vad har den dära pöjken på sig?

Jag tror min gammelmormor har en likdan, fast röd. Sen undrar jag varför hon klipper bort HM-lappar i trosorna, när hon egentligen borde renovera sitt skabbiga kök.

2008-06-16 @ 20:15:49
URL: http://kotteby.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0