Äh, modebloggar lite ändå:

Idag har jag på mig en maskeraddräkt som ser ut som en stor banan. Man skulle nästan kunna kalla mig B1. Vem vill vara B2?


Till det har jag en magväska av storlek De Luxe, där har jag pulat ned en bergsprängare från 1987 som spelar Trasan och Banarne´s Banankontakt hela dagen. Den går på batterier så vi får väl se hur länge de räcker.


Shit...jag känner mig lite som Blondinbella. Jag tror jag kommer vara rätt lik henne idag också.


Det är så skönt i såna här kläder, jag känner mig så fri. När jag snubblar (för det gör jag ganska ofta på mig själv) så studsar man liksom upp igen utan smärta. Det är förvånansvärt bra, förstår inte att inte fler klantarselen använder sig av denna outfit.

Däremot kan jag tycka att stumpen/slutet på bananen som hänger mellan benen kan vara ivägen något. Jag förstår nu hur John Holmes kände sig under sin livstid. Kan inte varit enkelt alls...Men så fick han ju ligga, det får ju inte jag.


Kommentarer
Postat av: pelle

HAHAHA! anar jag ett litet, litet stänk av sarkasm i detta inlägg? men kul var det!

2008-05-10 @ 09:41:52
URL: http://pellepatrask.blogg.se/
Postat av: Mli

Pelle: nu förstår jag inte.. ;) :P

2008-05-10 @ 09:52:57
Postat av: anna

haha jag kan va b2! eller så drar jag på mig sumodräkten! förresten, har du läst en hel månad och inte kommenterat?!!! skäms på dig! nu drar jag finneilskan över dig haha!

2008-05-10 @ 12:39:45
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0