Arbetsdagen den 8/5 avslutas såhär:


Mina 2 kära kollegor konverserar, här kommer en repris:


Kenny: Fan Kenneth om det blir riktigt varmt i sommar då kan vi se under kjolen på tjejerna som går förbi! (Kenny lägger huvudet på sned samtidigt som han häver ur sig detta. Fönstret till vårt kontor ligger i marknivå)


Kenneth:
Ja för fan! Vi kan sitta här och runka balle hela dagarna ostört! Eller...eh..Emelie?


Jag:
Ja Kenneth..?


Kenneth:
Vilka veckor hade du semester i sommar?


Saken är alltså att jag är ett störande kvinnligt och hämmande objekt för mina kollegor.


Tack, det värmer.


I nästa stund spatserar Mr Steele (Kenneth) in till TM-tjejernas rum och säger:


Hörrni! När de nya tjejerna kommer låser jag dörren och skjuter på en helvetes massa AC. Vi ska döpa det här rummet till "Stiff Nipples-room"


Tur för Kenneth att han inte anställt en tvättäkta feminist ännu. Jag kommer garva ihjäl mig den dagen han vräker ur sig nåt sånt där till fel anställd.


Kommentarer
Postat av: Oggy

Haha!!! Det låter precis som samma dagis jag jobbar på!

2008-05-08 @ 18:34:56
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skönt att du har normala kolleger...men av ngn konstig anledning så känns det som vi nästan brukar ha samma konversationer,dock om det motsatta könet...Men killar är alltid värst, och vi är alltid bäst!!

2008-05-08 @ 19:07:02
Postat av: Mli

Oggy: Dagis, ja absolut. Men hellre det än ålderdomshem iofs ;)



Lotta: Ja, ränderna går ju aldrig ur;)

2008-05-08 @ 19:48:11
Postat av: pelle

asså, helt seriöst nu, heter de verkligen Kenneth & Kenny? du skojar inte nu?? för isf är detta det roligaste jag hört/sett läst på evigheter!!!

2008-05-08 @ 21:40:01
Postat av: Mli

Klart dom heter! Jag svamlar ihop namnen ungefär 50 ggr per dag:D

2008-05-08 @ 21:47:03
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Oggy

Hallå... Blogga då så jag vet att du mår bra... Kom igen nu då. Hallå.

2008-05-09 @ 09:31:56
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0