Dagens flängaste: horoskop för en vädur

"A partner may have an agenda very different from yours, and this could lead to tensions between you. Do not let any situations get out of hand today. Others will be looking to you for guidance and support. Try to help others with their financial troubles."

Eh...jaha, alltså, jag älskar ju horoskop. För det mesta kan det stämma riktigt bra med hur man känner sig för dagen osv. Men detta var nog det roligaste jag läst på länge, totally wrong.


Fel 1.  - En partner? - Ouh, show me! Hoppas han är rejält snygg bara och är begåvad med lite hjärna. (Svår kombination tyvärr.  Ok, jag vet en rackare som skulle passa in, men han är ju inte här och delar min vardag precis)

Fel 2.  - Låt ingen situation gå överstyr, typ -  Ja alltså, det gör det väl alltid? Hur stoppar man det?

Fel 3.  - Andra kommer söka guidning och stöd hos mig - WTF? Kom inte hit, ring inte! Min hjärna är totaltom idag!

Fel 4.  - Försök hjälpa andra med finansiella problem - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Såhär borde det stått i horoskopet: Do not , I repeat, DO NOT get out of bed today. This sunday is gonna suck big time. You will see the sun at monday, when you have to work inside the office all day long. Congratulations sucker.

Ja jag vet, livet är vad man gör det till. CREA DIEM!


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en bra dag!

2008-05-04 @ 11:44:09
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: pelle

HAHAHAHA! du borde börja skriva horoskop. skulle jag läsa sånt varje dag, så skulle man ju starta dagen med ett gapskratt. asball!!

2008-05-04 @ 12:46:27
URL: http://pellepatrask.blogg.se
Postat av: Oggy

Nu så har du ytterligare en galning som läser din blogg.

2008-05-04 @ 14:42:39
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se
Postat av: Mli

Jamen det är ju strålande Oggy:)

2008-05-04 @ 16:41:14
Postat av: Little sister, the loaf

haha! jag håller med pelle! du borde bli en ny heinke vresa eller vad fan han heter! halleluja sis

2008-05-04 @ 17:16:43
Postat av: Mli

Heiki Vesa heter han, dumma unge! Närå sis-liten..Big-sis löves you.

2008-05-04 @ 17:28:46
URL: http://LenaEmelieMarie.blogg.se
Postat av: maria

Emelie.... jag tar tillbaka allt jag har sagt om dina horoskop och ser tacksamt fram emot den ekonomiska hjälpen. Ingen ide att du försöker streta..

2008-05-06 @ 18:43:24
Postat av: Mli

För helsike! Det är ju du som är MIN ekonomiska trygghet, kan du inte börja spara igen, så jag kan låna? :P:P hähä...

2008-05-06 @ 20:31:12

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0