Dagens ungar

Det här med mobiltelefon.

Jag har ju gett Hampus en för att han och jag ska ha lätt att nå varandra när han är ute och cyklar eller spelar fotboll. Den har varit perfekt till ändamålet.

Jag och lillungen har en intern tävling, det går ut på att så fort man ser en gul bil, ja då skriker man just GUL BIIIIL!!! Och får poäng givetvis.

Nyss ringde telefonen, jag ser att det är Hampus och svarar.

Jag: Jaa, det är mamma
Hampus: GUL BIIIIL!! DEN ÄR HÄR NERE I HÖRNET PÅ GATAN! HAHAHAHA

Klick.

Vafan. Jag står helt handfallen i köket och tittar ut. Det där är väl fusk?

Eller så ska jag ta min egen mobil och ta en promenad till akuten. Där finns det en jäkla massa gula bilar, så får vi se vem som skrattar högst sen. Skitunge.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Det där är ingen som helst fusk, utan list. Inget annat än ett barns list.

2008-05-19 @ 20:25:11
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha, gul bil- tävling, hur bra är inte det. Jäklar vilken skön morsa du verkar vara, puss på dig och du ligger härmed på min Topp 10- lista över roliga och bra mammor I know! (Eller ja, nu känner jag ju inte dig, men jag brukar läsa din blogg...=)

Fast från och med nu kommer jag inte att kunna se en gul bil utan att tänka GUUUL BIIIIL!! Damn.

2008-05-19 @ 21:00:44
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Klittäng och Kåteby.

Hmmm....kan vi anmäla detta som sextrakasseri tro?

2008-05-19 @ 21:36:01
URL: http://kotteby.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0