Dagens (värsta) nyheter:

1)
Gick upp ur sängen i morse. Somliga ska fan inte ha en väckarklocka.


2)
En fyraåring utanför Östersund blev attackerad och biten av en bäver. En bäver!! Pappan stod visst bredvid och filmade händelsen som skulle bli nästa släktmiddags höjdpunkt. Den attackerade senare pappan som försökte avstyra. Rätt åt honom, somliga ska fan inte ha barn!


"Titta älskling! En bäver! kom så får du klappa, bry dig inte om megahuggtänderna där fram. Han bits inte, han tycker säkert att det ska bli jättegosigt. Gå fram du, så står pappa här 2 meter bort och filmar." IDIOT. Alla vet väl att bävrar inte är att leka med. Eller? Är det bara jag som har bäverskräck?


3)
Pelle önskade att jag skulle skita på mig idag. Well, Pelle. Det gjorde jag nästan.

Jag har aldrig varit så nära att bli prejad in i ett mitträcke som idag. Tantfan måste glömt brillorna or the brain hemma, för hon rörde inte en min när jag visade mina allra fulaste gester och lutade mig med hela kroppen mot tutan. Jag skrek mej hes och sekunden efter behagar Meatloaf börja gasta på radion. Fronten till stereon var nära att åka ut genom vindrutan, men lugn folks den ligger i handskfacket, trygg och säker. Somliga ska fan inte ha körkort. Men det var väl i och för sig inga nyheter?

Nä, nu blir det till å "skjut sä å gräv ner sä"


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men lilla vänenn då...vilken djävla skit dag..ibland är det ett under att man orkar efter en sådan dag, men du är ju bäst så det fixar du!!!! Puss puss

2008-05-05 @ 21:26:12
Postat av: pelle

har JAG önskat dig något så förargligt? nänänä, försök inte. int jag, int! btw, bävrar e fan KUNGAR!

2008-05-06 @ 14:45:20
URL: http://pellepatrask.blogg.se
Postat av: Mli

Pelle: Ja, det gjorde DU. Men å andra sidan, vad ska man vänta sig av en beaverlover? Du e ju gnagd hela du.

2008-05-06 @ 21:08:16

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0