Tjött, tjött, tjött...zzz

Efter en ganska lång och närapå sömnlös natt, bestämde jag mig ändå för att börja morgonen som en god granne.

Jag plockade ihop ett passande "kit" ur mina gömmor, smög upp för trappen och lämnade en fin korg med innehåll utanför deras dörr. I korgen finns:

Munkavle
Möbeltassar
Kondomer
(En unge ovanpå skulle få mig att flytta omgående. Och jag trivs här.)
En egen ritad instruktion på hur man tar tag i fotändan på sänggaveln och drar ut sängen några cm från väggen
Verktygslåda
(att skruva ihop sängbenen med, eftersom de verkar ha lossat under tidens gång..ähum)

Samt ett snällt brev där jag skrev: 

Kära grannar,
Eftersom min säng är under er säng har jag lite svårt att komma till ro ibland. Det skulle kunna bero på att jag känner mig frustrerad själv på olika vis, eller helt enkelt på de lövtunna väggar vi dras med här i huset. Om ni vänligen ville sänka er ljudnivå några decibel så skulle jag känna mig evigt tacksam. I annat fall skulle öronproppar uppskattas rejält. Själv har mitt öronproppskonto kraftigt överskridits och jag har ej längre råd att finansiera detta själv. Jag skulle också önska att kondomerna i korgen används flitigt. Behövs en storlek mindre så kontakta mig, själv hade jag bara PROFIL hemma. Dessutom skickar jag med en fin askkopp att slänga fimpar i, så slipper de hamna på min uteplats och även sockiplast i färgen babyblå, att använda i trappen sena kvällar och tidiga mornar.

Med vänliga hälsningar

Bitterjäveln under.

Eller så skulle jag bara ha satt en yxa i dörren? Får bli åtgärd nummer 2 om det behövs, kanske lite drastiskt men ändå.

Kommentarer
Postat av: jesus/finneninja

hej jag e tillbaka! jag lovar o svara på kommentarer senare idag!

2008-05-28 @ 11:54:10
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: J

Hahahaa jag kanske ska vara glad över somaliepartyn och chilenarna som grillar i vardagsrummet under mao? =P

2008-05-28 @ 12:01:47
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Tutten

hahahahahahahah i love you



oj gick jag för snabbt fram nu?

2008-08-12 @ 13:21:52
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0