Håll i er, tänkte öppna mitt hjärta lite..

Ha  ha ha ha, ja eller hur? Det trodde ni va...dårar.


Min mamma gav mig ett ordspråk att ha på kylskåpet en gång för att hon tyckte det var så passande på mig.


"Jag vill så mycket som jag helst inte skulle vilja att jag ville"


•-          Hjalmar Söderberg




Det är min bittra sanning. Jag har 27 bollar i luften, men glömmer att jag bara har 2 händer och att jag inte ens kan jonglera.


Jag medger, jag är helt jävla super crazy fucked up i planeten. För jämnan. Så vill ni läsa något seriöst, sött, puttinuttigt, familjärt eller liknande? Sorry, då är det bara att trycka på det röda krysset i högra hörnet.


Förövrigt är jag ute bland de bloggar jag faktiskt läser dagligen, vilka inte är alltför många, och låter innehavaren veta att jag kikar in emellanåt. Eller..nja..jag har bara vågat mig på en ännu, men innan helgen är slut ska jag ha "vinkat" till dem alla. Har blivit medveten om det sedan jag själv givetvis undrar vilka som hälsar på här. Men känn inget tvång nu..nä...


Pöss på er!


Kommentarer
Postat av: Oggy

Kull att du lever så här på kvällen också! Verkligen!



Jag dör snart av tristess, men bli inte orolig.

2008-05-09 @ 23:37:29
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh my... Skrev precis ett liknande inlägg. Scary! har faktiskt hittat hit de senaste dagarna... Och jag kommer tillbaka, oh yes! Ha en trevlig helg vetja!

2008-05-09 @ 23:47:46
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: Lotta

Din gamla näverkorg! lockan är 06:49 på en lördag och jag är vaken..Och det första jag gör är att läsa din blogg, det min käre vän är kärlek!

2008-05-10 @ 06:47:56
URL: http://lotla.blogg.se/
Postat av: Mli

Oggy: du är verkligen inte klok..



Anna: Du hann före mig! Läser ju nämligen din också:)



Lotta: Ja, det är kärlek!

2008-05-10 @ 08:26:22
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0