I Need A Man!!

Idag behöver jag en för att få lite hjälp med det här:


1.En överdos av pengar

2.Tvätta bilen
3.Tanka bilen
4.Laga bilen
5.Rensa avlopp
6.Städa

7.Roa min son

8.Rensa rabatten
9.Plantera blommor i rabatten

10.Fantasi till dagens middag
11.Laga dagens middag

12.Diska

13.Massage
14.Ompyssling

15.Och slutligen lite hångel




Känner du någon frivillig själ som har lust att arbeta lite en söndag, under tiden jag ligger i soffan och kollar på? Eller om jag bara kunde få nummer 1 på listan, så jag kan åka till Kupolen och shoppa lite. Nummer 15 kan ses som betalning för övriga tjänster. (?!)


Jag är självständig normalt sett. Bara inte på söndagar, suck...

Nä, nu ska jag lägga ut lite onödigt skit på Tradera till försäljning. Sig själv kanske? Men man får inte sälja djur eller döda ting på Tradera har jag hört...


Kommentarer
Postat av: lis sis

jag kan stå för nr 15, men först måste min svamp gå bort. eller känns det inte lite lockande med det just nu när det börjar bli varmt? det är ju såå skönt!?



jaojao, så länge kan jag ju börja med att spränga ditt avlopp och tejpa lite. tejp funkar på allt. speciellt på shwaaamp mellan bena.

2008-05-19 @ 11:37:54
Postat av: Mli

Du är galen, men visst spräng mina rör du och tejpa hur mycket du vill. Hångla, dä blir dä ingä av mä.

2008-05-19 @ 13:02:25

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0