Jag är snyggast idag

Av fyllon och barn får man höra sanningen, eller?

Imorse: Jag kikar in på datorn och bloggen innan jag sticker till jobbet. Över axeln hänger en nyfiken 8-åring.


Hampus: Va? Är det där du?

Jag: Jaa..

Hampus: Heter du sådär? Lena Emelie Marie?

Jag: Jajemän!

Hampus: Vad söt du är på bilden!

Jag: Oj, tack! Det var gulligt sagt av dig.

Hampus: Du ser ut som du är 19 år!

Jag: Jaha, hoppsan, tycker du det?


Hahahahahaha, ja jävlar ja...Undrar om inte lillungen förtjänat en megaglass med extra allt utan trug.


Ca 5 timmar senare bakom kassan på ett Systembolag någonstans i mellersta Sverige står jag och kränger alkohol. Ett gäng killar är inne i butiken, de verkar ha svensexa för det ser inte kloka ut och några är mindre nyktra.


Fyllo: Häj! Dä ä jag som ä Snygg-Jocke!

Jag: Jaha, vad intressant..

Fyllo: Fi faan va snygg du ä!

Jag: Jaha....hrmm..

Fyllo: Snälla, kan jag få köpa en Sambucca, bara en snäääälla? (Här hänger han över kassabandet och ser ut som en ledsen hundvalp.)

Jag: Grrrr.....

Och detta frågar han efter att ha tappat en hel kartong med flasköl, 10 minuter innan stängning samt redan fått en tillsägelse att gå ut. Stupido...

Någonstans inom mig inbillar jag mig att det min son sa INTE var jävigt och att fyllot verkligen MENADE  vad han sa och att det inte var fjäsk..Snälla, ja så var det väl?


Kommentarer
Postat av: J

Han får nog sitt, karma du vet =)



Men du, slöläste mig neråt och kom till det här inlägget. Och 28 var väl ändå att ta i ^^ Du ser ju faktiskt yngre ut, blir nog inga problem att hitta en pöjk i sommar, singelpark or no singelpark =) Ciao

2008-05-22 @ 16:24:32
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0