Jag hatar...

...inte mycket. Men mina grannar har just smugit sig in på 10-i-topp listan hos mig och

petade ner köttfärssås på pizza till en elfteplats. Frågan är hur högt de tänker klättra? Frågar ni mig så verkar de sikta på första plats innan sommaren är slut.


Det här är några teorier om vad som eventuellt sker ovan där:   

1)
Han onanerar varje kväll framför datorn. Jag kan förstå honom med tanke på alternativet...

När han gör det i sin datastol i fuskskinn från Rusta så knarrar den, samtidigt som fuskskinnet gnider
och gnyr mot tapeten. 1-2-1-2-1-2-1-2..Fatta den symfonin?



2)
Båda två ligger på huk hela kvällarna och karvar små figurer ur parketten med varsin morakniv från helvetespjäxa. Antingen tänker de slå Nusnäs produktion av Dalahästar i år och bli miljonärer, eller så är det bara en sjuk hobby. Vem vet?



3)
Han är undergiven.


Hon är dominant.


Tillsammans leker dom den där leken Pony-play, inspirerade av tv-programmet Outsiders som visade denna sjuka sexuella lek för en tid sedan. Dom leker alltså häst och han krafsar med sina "hovar" i golvet av ren upphetsning ungefär 2-3 timmar varje kväll.....


Min sjuka hjärna säger mig att något verkligen perverst försiggår. Kanske för att jag vill att det ska vara en sån förklaring och inget så enkelt som att deras hund kutar runt med ett avgnagt ben från ett uppspolat lik från Tisken som ...äh nu rusa fantasin iväg igen. Har ni någon teori? Jag vet att jag har ett antal vänner med sjukare hjärnor än jag som kommer läsa detta. Ge mig ett förslag. Jag ska ha en omröstning bland alla grannar i trappen till hösten.


Första pris blir en LSD-tripp till Jukkasjärvi.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Grannar, cant beat the feeling :)

2008-05-05 @ 18:25:43
Postat av: lil sis

Hur kommer det sig att ovanpågrannar skiter så jävla hårt (plutoniumskit) att det ekar i mitt rum nedanför. Herregud, vet vett människor, man lägger papper i toastolen för att dämpa korven. Thats it my friends!

Lööööööööv najbours!

Jag skyller på rören och somnar om.

2008-05-05 @ 23:22:57
Postat av: lil sis

Ovanpågrannar är för övrigt otäckt. Ögonkontakt och ett hej, inte ens så långt har jag kommit pga alla hemska, men ändå pillemariska tankar och idéer man har om deras olika kvällsliga aktiviteter. Tillslut har man målat upp en bild av deras liv, man vet allt och får höra allt. Man blir som ett. Halleluja, all makt åt Tengil!

2008-05-05 @ 23:31:44
Postat av: Mli

jag ska inte klaga alls. Din grannar sis, är hemskare än mina, I know! Hoppas det blir bättre i Göteborg:D

2008-05-06 @ 10:44:59

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0