JÄSS!

För det första, jag skulle laga middag när jag kom hem, men hittade av en slump ett gammalt påskägg halvfyllt med stenhårt godis i ungens rum. GÖTT! De duger till middag. Det var bara det äckliga kvar såklart men allt går ner.

För det andra, nu drar jag snart ner på stan och tar en välförtjängt bärs i solen med Linda! (Eller eventuellt 7 st.) Bildbevis mäj cöme läjter.

För det tredje, ska jobba min sista dag på Systemet imorgon. Hoppas jag är bakis as hell. Det vore fint att avsluta med en fylla kvällen före arbete med Linda, precis som förr. Anitra Steens worst nightmares..Känns som det kvittar liksom. Mina fina lovord är redan nedpräntade så imorgon kan jag be Gösta Alk-näsa dra åt fanders om jag vill. Wiiihoo!

För det fjärde, imorgon är det fest igen! Gävle here I cöm!

Pöss på er godingar! *muah*!!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Att lukta sprit i en spritmiljö är A & O.

2008-05-30 @ 19:03:46
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: J

För det första, du är klockren

För det andra, bärs är guds gåva till oss dödliga å bilder på dig är din gåva till oss dödliga

För det tredje, gott, spåra bara =)

För det fjärde, gört. Skål

2008-05-30 @ 21:32:47
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0