Liknelser & onödigt vetande

Häromdagen

Felsägare: Oj va gott det luktar i bilen, har du en sån där wunderbaum?

Jag: Neehh..alltså, det är JAG som luktar. (Nyduschad.., måste byta schampo)

Felsägare artigt: Jaha...ohooo, va e det för parfym?

Jag: Skit i det du..(Sur)


Idag

Kenny: Emelie! Fan du matchar kökshandduken i köket.

Kenneth: Hörru, det är ju exakt som handduken. (Han har garvat i 1,5 timme nu, ska tjoppa ett äpple i mun på honom, få se vem som skrattar sist)

Jag: Är numera naken på kontoret. Vägrar likna en kökshandduk.

Dagens fråga: Har jag fått klamydia i vänstra ögat? Eller är det pollen? 

Kenneth vill förresten äta ostgratinerade craps idag. HAHAHAHAHA! What goes around comes around, nu är det jag som skrattar. Och Kenny förstås. Vilket pucko.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Onämd man till mig: Lotta du har mascara kvar under ögonen tror jag...

Jag efter att ha kollat mig i spegeln: Nej O, jag ser ut så här...

2008-05-29 @ 23:28:44
URL: http://lotla.blogg.se/
Postat av: Mli

Lotta: HAHAHAHA jag dör! Du e gammel.

2008-05-30 @ 08:11:08
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0