Roliga toalettbesök!

Polackerna som renoverat vår nya kontorslokal har även gett sig på toaletten.

Pappers-handuks-torken har de satt uppochner.

Det är så kul! Vi funderar på hur det kommer bli när den är halvfull. Som en riktig björnfälla, jag som har smalast armar kommer att kunna tvätta händerna och torka mig längre än vad Mr Steele kommer göra. Kenny han får nog ge upp ungefär där mittemellan.

Men eftersom Mr Steele inte är den som ger upp i första taget, så har vi beställt en tigersåg från byggvaruhuset här bredvid. Den står utanför toaletten nu och bara väntar på dagen då han fastnat rejält. Helst en fredag säger jag bara. Då blir det: Hej då! Sup dig inte alltför full på toalettvattnet nu i helgen!

Det kommer bli så jävla ohygieniskt här, rör inte mitt tangentbord säger jag bara!

Jag vet vad ni tänker. Varför inte fylla på den bara, så det jämt finns papper i toppen? Varför inte VÄNDA på den? Jo, därför att det här är intern humor som jag delar med mig av till er och bland det roligaste vi skrattat åt på kontoret i veckan. Den ska fan sitta kvar!

Ha nu en skitkul helg!

Kommentarer
Postat av: Oggy

Jag mår fortfarande bra! Skönt att se att du lever!

2008-05-09 @ 12:58:04
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se/
Postat av: pelle

hmm..ni använder er av billig arbetskraft. detta ska anmälas! till JO, till PKK, till Mossad, till alla du kan komma att tänka på!



btw, garvar fortfarande åt Kenny & Kenneth...

2008-05-09 @ 13:00:01
Postat av: Mli

Vem har sagt att den är billig? Förövrigt inte vi som anställt utan byggherren för hela huset:D Sådäså!

2008-05-09 @ 13:02:35
Postat av: Mli

Mr Steele upplyste mej just om att det är letter och inte polacker. Så ni vet. Rätt ska va rätt!

2008-05-09 @ 13:07:52
Postat av: Ilir

Kul att du gillade bloggen. Trodde att det bara var mina bekanta som gillade inlägget om toaincidenten =).



Du är välkommen åter.



Skön blogg förresten, ska nog följa den lite närmare =)



2008-05-09 @ 20:34:04
URL: http://lepricon.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0