Securitas Direct, at your service!

Ni vet den där reklamen där en dam får hjälp av Securitas Direct när hon glömt strykjärnet på?


Att inte jag skaffat mig den tjänsten än!


Det skulle kunna fungera såhär:


I bilen på väg till jobbet kommer en reklamjingel som säger följande:


Emelie! Nu har du åkt ifrån datorn igen, men du behöver inte vända i rondellen i Borlänge, Securitas Direct har fixat så den kommer till dig högst 1 minut efter att du anlänt till kontoret.


Eller en annan situation, när jag är på väg till någon dejt i framtiden:


Emelie! Nu är du på väg att gå ett misstag igen, men var bara lugn! Securitas Direct fixade biffen, eller..vi hyrde in 2 polacker som fixade...(Det blev billigare).


Eller:


Emelie! Du tappade hela ditt liv någonstans runt -98, men var bara lugn! Securitas Direct kan plocka upp bitarna åt dig.


Eller så kan det också låta såhär efter en månads prenumeration på tjänsten:


Emelie! För guds skull, stanna där du är! Så vi slipper fler misstag och olyckor idag..Securitas Direct börjar bli trötta och utarbetade...


(Hade definitivt behövt hjälpen när jag glömde hunden utanför Konsum i Bjursås en gång.)


Men tänk, jag skulle kunna få vara "Hitta Nemo-Doris" utan större problem resten av mitt liv.



Hallelujah!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är din egna lilla securitas väktare ju :)

2008-05-12 @ 18:39:30
URL: http://lotla.blogg.se/
Postat av: maria

Emelie, det här är fan det mest geniala och roliga inlägg jag läst.. en sån tjänst vill jag å ha.. Love you...love you to lotta...

2008-05-12 @ 23:03:51

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0