"Supersize me a la Falun"

Ingången bredvid vår på nya kontoret tillhör: DOLLAR STORE.


Det är ett rent helvete kan jag meddela, för gissa vad de säljer därinne? Jo, en väldans massa godis. Jag har alltid varit en godisråtta av stora mått, men det senaste året har jag faktiskt lyckats skärpa till mig ordentligt. Men därinne har de tyvärr hyllmeter av godis och allt säljs för en spottstyver, 2 för 10:- 3 för 20:- osv.


Kan någon skicka mig på en kurs i självbehärskning? Nu har jag för tredje arbetsdagen i rad, rusat in och roffat åt mig när sockernivån är på -100. Vem vill liksom käka ett äpple när det finns så mycket göttans där till fantastiska, ja, jag menar verkligen FANTASTISKA priser?!


Jag kan verkligen inte stå emot. Silvertejpa mig i stolen för gudars skull! Bind fast mitt headset runt halsen, så när jag tänker smita så får jag välja på att gå en långsam och plågsam död till mötes, eller snällt sitta kvar på min plats. Både och kanske?


Nästan än värre: MAX ligger ett stenkast upp också. Matlådor är man ju inte en hejare på att göra och när jag väl gör en, ja då glömmer jag den hemma. How convenient of me...


Så gott folk, var hittar ni mig på beachen i sommar? Jo, i vassen.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vassen är din vän i sommar hör jag! Vi kan väl samlas där och röka cigg i skuggan, gärna med en bag in box som sällskap, så kan alla djävla fitta människor plaska runt vid bryggan.

2008-05-06 @ 21:09:55
Postat av: Mli

Aaahhh skönt med lite sällskap. Ännu skönare att få gå in i dimman. Där ligger vi som två avdankade russin över natten. I vassen. Great :S

2008-05-06 @ 21:17:10

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0