Svaret på "Maj inglisschh is väry godd"

Jag fick ett svar på mitt mejl till engelsmannen alldeles nyss, detta avslutade han med:

"Sorry for writing in english, it is fine to reply in swedish if you prefer.

Thanks"

Oooh, jag kan förstå honom..att han vill att jag ska svara på svenska lixxoooom, hahahaa, stackarn. Han behövde väl sätta in en tolk för mitt mejl. Men, man e ju väldigt bäst, väldig, väldigt, bäst! För jag fick ju svar, så han lär ju ha förstått innehållet iaf.

Thänk jou. Now ajm väry sätisfajd.


Kommentarer
Postat av: J

Låten skickad på mejl. Glömde skriva nåt i själva mejlet så jag skriver det här istället.



Tja tja,

Här är låten, inte så jäla bra egentligen, men effektiv mot grannar å annat otyg =) Ciao



Mmm knott käkar ju kossor, det är fan arg. Jag göre olagligt att vara knott också, så blir alla nöjda å glada =)

2008-05-29 @ 17:41:02
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Ilir

Tackar, fast jag har varit i den branschen i 6 ar nu.



Du ar fan grym pa engelska. Nar ska du bli min tolk??

2008-05-29 @ 18:06:50
URL: http://lepricon.blogg.se/
Postat av: Robban

Den sjukaste av dom alla!!!!!

Haha,skriv på Falutunneln:)

2008-05-29 @ 18:48:25
Postat av: Mli

Robban: Vadå sjukast av dom alla? Hörrududu, man blir ju som man umgås och eftersom jag talar med dig varje dag..tja, då kan du ju räkna ut själv varifrån det kömmer. Falutunneln? Hmpf,,tyst mä sä nu!

2008-05-29 @ 18:53:24
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0