Testarsle

Idag kom våra nya möbler till kontoret från IKEA.


Min kära kollega Kenneth (även kallad mr Steele) skruvade med stor entusiasm ihop stolarna.


Sen ropade han: Öj! Empa! Kom hit, du får vara testarsel.

Jag ville gömma mig, dra nåt gammalt över mig, helst fly ut genom dörren, men han satt i vägen.


Kenneth skruvar... sådär.


När jag placerade min bakdel på sitsen med en sammanbiten min och ögonen ihopknipna , garvade han, pekade och sa:


"Du ska fan va glad att du inte är testarsle på termometerfabriken! Höhöhöhöhö"


Så, nu vet ni hur jag har det på dagarna.


Kommentarer
Postat av: Oggy

Haha, det kan du ha! Testarsel haha... ja jävlar.

2008-05-08 @ 14:44:39
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0