Till semesterkassan

Fick en flirt på Facebook nyss från en 49-årig man i Stockholm:

"i believe in dollar and euro honestly
i got the big cash so if u got the look
and joy why should we not have joy
together then. i love sex hope u do to
trust me after a night with me u would love sex to"

Dagens torskar skyr visst inga medel? Varför inte lämna in en annons till arbetsförmedlingen direkt? Rubriken kan vara som vilken som helst:

Tjäna snabba extra pengar enkelt!
Provisionsbaserad lön!
Chans till stora pengar finnes!
Flexibla arbetstider!
Lätt att jobba hemifrån!

Osv osv.. Bild på mannen nedan:



Undrar vad jag ska svara honom?

HEEEYYY mr, mr!
 
I don´t do någonting under 100.000 Euro. I´m a jättelyxprostituerad dalkulla, eller how? So if you wanna bom bom me, jag can meet you in a rondell någonstans i Sala. I can also möta dig at Silvköparen, they har väry nice hamburgare there and a toilet that´s väry fräsch somedays.

Also vi cän have some kul if you buy me a biljett to Sweden Rock. And a tält inklusive pinnar to the tält.

As you cän se, my english is not so bra, because I´m al lowlife-utbildad human. But I´m väry blåst, just like a true Swedish blonde. I think you vill tycka om that?



Kommentarer
Postat av: J

Människor är underbara

2008-05-29 @ 17:41:50
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: maria

Äntligen emelie är nära.. hör om han har några rika polare så kan vi ju äntligen hora oss rika... vi har ju väntat på just det här... slut med gratis knull, start to pay up.. ha, ha ,ha.



Jag måste ju bara tillägga att du ska då alltid råka ut för sådana saker.. din lilla olyckskorp.



Förresten sa han nått om fri sprit...

2008-05-29 @ 18:53:52
Postat av: Mli

Maria: Fri sprit?? Vem fan behöver fria grejer med 100.000 euro på fickan? Jag kan nog köpa en bärs till dig. Men bara en 33 cl´s folköl. I know you..går inte å ha i möblerade rum.

2008-05-29 @ 18:56:14
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Mli

Fast fan...lär kolla kursen innan jag tar betalt. Dollarn är ju låg just nu, men vore dumt o chansa.

2008-05-29 @ 18:57:55
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0