Veckans idiot

Tydligen har jag ställt till det igen för både mig själv och andra. Framför allt NÅGON annan.


Inte för inte som man kallas för Emelie Klantäng bland vänner och bekanta.


Nu ska jag även kalla mig själv:


Rikspucko (fast rätt koncentrerat till Dalarna)

Idiot (en av många, men liiite värre ställt här än hos alla andra just nu)

Flängskåp ( x 7)

Tattare (?)

Ordskrivarförvrängaridiot (har just gnagt av mig högerhanden)

Dumhuvud (dum)

Häxa (ond)


Vill ni addera några passande namn till listan så går det bra att göra det som en kommentar här nedan. Jag tar inte illa upp jag lovar. I´ve heard it all before..


Samtidigt så loosade jag en jävla massa platser och sjönk på "populär-skalan" inne på Facebook också. Inte för att Facebook har engagerat min hjärna särskilt mycket på sistone, men detta talar ju sitt tydliga språk. Det började med Ansiktsboken och det föll med densamma. Bokbål någon?


Nu ska jag hålla min datakäft ett tag och inte låta vänsterhanden picka alls på tangenterna. Jag ska även slita ut hjärtat ur kroppen och ge det en fet omgång samt en lektion i vett och etikett.
 


 

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är min honungshumla!

2008-05-12 @ 21:17:35
URL: http://lotla.blogg.se/
Postat av: Mli

Tack älskling..jag behövde verkligen läsa det en dag som den här. I love you.

2008-05-12 @ 21:38:54
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Maria

emelie... vad har du gjort, kan du inte ringa i morgon eller nått.. det var länge sen vi hördes... love you

2008-05-12 @ 23:05:57
Postat av: Mli

Kommer till dig ikväll Majsan. Håll kaffet redo runt 17.30 och töm askkoppen, jag ska fylla den igen.

2008-05-13 @ 09:29:42
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0