What a day!


Den har varit högst ansträngande, ungefär såhär:


På med biknin, ut i solstolen, in igen efter 10 minuter kolla brännan. Javisst! Kunde skönja en rand. LYCKA! Tillbaka ut igen..


Btw, grannen ni vet, som jag gnällt på tidigare? Han har plockat pluspoäng! Snygga polare hade han, så jag flyttade ut solstolen några meter. Tänkte blända dem på ett eller annat vis. Jag tror jag lyckades på ett vis för de drog strax därefter.


In igen, kolla brännan. WHAT! Fräknarna hopar sig ju äldre man blir tydligen. Jag inser att jag blir en sån där förtorkad bajsbrun skrynklig russinkärring som ser ut att tillbringa vintrarna på Mallorca när jag är pensionär.


Nu är det kväll och slut på solande. Jag har räknat fräknar och kom fram till 711 stycken, men det är nog exklusive moms, de flyter liksom ihop efter en stund.


Tänk va gott det vore med 1 stor iskall starköl eller 7. Men det blir det inte. Inte. Inte. Inte. Inte....

"Don´t worry about the future, there´s always surprises coming your way"


Kommentarer
Postat av: Maria

Puss på dig och tack för kommentaren!! Folk som ger sig tillkänna I like =)

Nice soldag bruden, hoppas du får en lika bra lördagkväll. Kram kram!

2008-05-10 @ 20:21:39
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: anna

haha jag ställer alltid upp på supa! finsk hembränt? en kväll hos mig? haha.

2008-05-10 @ 22:18:14
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mli käre vän, kom tillbaka när du har fläckar som liknar Australien i ansiktet...Kramar från en vilse fyllehund med en fet kebab i handen...mmmmmm

2008-05-11 @ 02:08:45
URL: http://lotla.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0