Åh! (angående mitt psykbrytsinlägg)

Ni är för bövelen så jäkla goa att jag vill lägga mig raklång över skrivbordet här och skratta och gråta en skvätt av lycka!

Tänk att vi aldrig träffats, ändå älskar jag fan er. Ni gjorde min morgon med era kommentarer och ni ska veta att ni som lämnat en - det är bland annat er jag läser varje dag. 

Som en klok kvinna skrev - "men så blir jag förbannad eller lycklig över något, och plötsligt inser jag att det är för min egen skull jag bloggar :-)"

För precis så är det ju till stor del. Men eftersom min blogg inte är en dagboksblogg utan mer en...Jag vet inte, humor blandat med bitterhetsblogg? Och därför känner jag att jag måste leverera just det varje dag. Det roliga är dock att varje gång jag haft en liten session i mitt svarta hål så kommer jag igen med ny kraft. Löve black håls.


Nej, vi borde träffas hörrni. Jag känner i varenda märgpipa att vi borde fyllna till och göra nåt tok tillsammans! Hur, var och när vet jag inte, men den där Färjan känns lockande. Någon gång på vårkanten kanske när julhysterin har lagt sig, alla sportlov är över och alla plånböcker åter är i normalt skick, dvs tjocka av pengar och inte kvitton?

Var det någon som såg S.O.S Gute igår förresten? Jag hörde världens bästa svar på en fråga om varför inte en av brandmännen skulle vara med och springa maraton: Jag springer inte, det är ett flyktbeteende.


Tack du gode brandman för den repliken. Den kommer jag bära med mig resten av livet. Jag kan nämligen inte springa, jag ser ut som en älgkalv på hal is och jag tycker det är grymt jobbigt och onödigt. Varför springa och flåsa när man kan gå och andas normalt?

Pwfff..

Det här inlägget vill jag tillägna: Fröken Gud, Honung, Satu, Mina, Malson och J. (Ni hittar dem alla i min länk-lista).

Jag vill tacka min mamma och min pappa (nä, stryk pappa) och min syster och resten av min familj. Ni är underbara. Jag vill tacka min producent och han som ger eld åt min drivkraft - J och även min kollega Kenny. Jag vill tacka Burger King för att ni har restaurangen så nära mitt kontor och jag vill tacka Dollar Store som säljer billig drift - socker. Jag vill tacka polackerna här ute för att de släppte in mig igår när jag låst mig ute och även tillverkaren av FORD som fått mig att inse att det finns bättre bilmärken att välja på. Jag skulle kunna hålla på en evighet, men tacktal är jobbiga så jag ger mig. (Jag vill tacka mina grannar som hade sex igår kväll, jag blev glad för er skull och somnade med ett leende på läpparna).


Det var allt. Tack.


Kommentarer
Postat av: fröken gud:

jaa, löv! hahaha, ok. kanske inte så vanligt. men säkert förekommande!

åh, nu blev blev jag också helt häppi här när jag läste ditt inlägg. :') blir en enda stor häppi-cirkel!



haha! underbart tacktal! hoppas du någon gång får nobelpris eller liknande. då skall jag sitta bänkad med popcorn och en videokamera! :)

2008-11-07 @ 10:48:47
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: J

Hahaha åfan, dom fick till det igår alltså? Det var på tiden...

Klart vi drar en cruise du ;)

2008-11-07 @ 12:14:29
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: S@tu

Nämen åååhh... nu får jag en tår i ögat... jag har blivit citerad... å aj löv jo to :-D Självklart ska vi träffas och fyllna till! Tänk vad roligt vi skulle ha :-)



Puss å kram!

2008-11-07 @ 13:30:56
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag måste säga att din blogg är en av få som jag faktiskt går in dagligen och läser. Det är sällan jag hittar någon blogg jag verkligen fastnar för, men du skriver riktigt bra. Inte ofta jag kommenterar ;) men läser gör jag ska du veta!!! Ett par gånger om dagen går jag in iallafall! =)



Du, bra replik från SOS Gute, känns som man kan få använding av den.. ;)



//Eva

2008-11-07 @ 13:59:35
URL: http://www.eva-andersson.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag förstår att du blev rörd, det var väldigt fina saker du fick höra. Jag blev till och med rörd nu när jag läste detta, men jag grinar iofs i tid och otid så det säger inte så mycket =)



Men du förtjänar allt beröm, du skriver mycket underhållande och roligt! Har inte läst din blogg så länge men jag besöker den numera ofta!

2008-11-08 @ 00:16:02
URL: http://dramadrottningen.blogg.se/
Postat av: m.

Haha, kryssning, alkohol och gemensam fyllebloggning om stordåden låter som grejen. ;D



Förresten är det bra sunt att psykbryta emellanåt, det är fullkomligt tillåtet.

2008-11-08 @ 13:52:06
URL: http://malson.blogg.se/
Postat av: Honung

Kryssning! Jaaaaaaaaaaaa! Tack så mycket! Kram!

2008-11-08 @ 20:47:47
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0