Dags för dagens spänning

Jag ska gå till Hemköp.

GÅ!

Ni läste rätt, enligt bästa vännen Lotta kan jag se flaggorna till Hemköp från mitt vardagsrum men det är inte riktigt sant. Det är en skola ivägen. Men jag ska alltså inte ta bilen, jag ska gå.

Fy fan vad jag är bra. Det ska bli otroligt spännande att se lite människor också, det känns lite halvläskigt efter 1,5 dygn inom 4 väggar. Risken finns att jag får akut torgskräck och gömmer mig bakom kak-hyllan men just nu känns det långt borta. Jag känner mig ultramodig och extremhurtig så snart går jag medans jag har flaggan i topp.

Hjälp:

Jag har ont i halsen och nacken, det har jag haft i 3 dagar nu utan övriga symptom på dödssjuka. Kan någon säga vad det är? Den lilla hypokondrikern inom mig har redan skrivit testamente och ringt Fonus för förberedelser och sånt kostar pengar vilket jag inte har. Därför vore det bra om någon av er ställde en diagnos. En diagnos långt ifrån döden tack.

Ikväll ska jag äta glass och läsa era bloggar. Det ska bli lövläj, jag har haft datorförbud för mig själv sedan i fredags och tänkte hålla mig till imorgon men det sprack.




Oki, nyss hemkommen. Har ni sett att de börjat sälja pepparkaksdeg i affärerna? Det var det första jag såg. Jag begrundade förpackningen en lång stund och tänkte tillbaka på den gamla goda tiden när man var liten och obehindrat kunde käka deg direkt ur förpackningen. Det var ingen som rynkade på näsan då inte, för man var ju liiiiten. Hur skulle det se ut nu? Nu skulle folk undra om man var dum i huvudet alternativt gravid och dum i huvudet.

Skulle det vara så konstigt då? Det är ju inte så att det inte är lika gott nu. Men nu ska man hellre äta ost och kex och sånt när man lyxar till det som vuxen. Jag tycker det är lika lyxigt med deg ur plastförpackning. Äh!

Det var bättre förr, det var det...

Kommentarer
Postat av: Lexi

Varför hade du datorförbud? Jag kanske borde göra nåt sånt, men tror itne det går för datorn har växt fast på mig, eeeep...

Det ser ganska roligt ut när jag går ut med hunden och har en laptop fastklistrad till kroppen...

2008-11-09 @ 17:42:03
URL: http://www.boybeater.org/x
Postat av: J

Hahaha va duuktig du är bejbi! Lova att berätta allt sen =D Och du skriver förresten så jävla bra, har jag sagt det? Puss

2008-11-09 @ 17:44:39
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: S@tu

Det kan inte vara hälsosamt att hålla sig borta från datorn så länge :-| Förmodligen är det anledningen till att du inte mår bra... bloggabstinens kallas det :-)

2008-11-09 @ 17:54:47
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: J

Det kändes nästan exakt så, det var på vippen att den försökte komma upp några ggr men det klara sig.. =/ Första ggn jag slängt mat sen jag flyttade hit

2008-11-09 @ 18:39:25
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Robert

Vad fan jag har redan slukat 3 paket pepparkaksdeg ju inget fel med det!

2008-11-09 @ 18:42:16
Postat av: Mli

Robert: Hahahahaha! Skönt, å du är till och med äldre än mig ;) GRJÄÄÄJT!

2008-11-09 @ 18:53:18
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Honung

Svar från min blogg: Ååååh, gumman, jag jobbar i butik. Systembolaget har öppet när jag jobbar. Alltså frå jag försöka med ett ställe där det är öppet när jag inte jobbar. Tavk ändå. Sticker i början på april om allt går enligt planerna. Kram!

2008-11-09 @ 20:29:02
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: m.

Pepparkaksdeg är grejen. Ett tips är att ha det i vaniljglass ;D

2008-11-09 @ 21:50:45
URL: http://malson.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0