Ha-ha, ha den äran!

(Som råttan i Askungen sa)

Många är de bloggar som hyllar sin far idag. Jag har ju ingen. Eller jo, jag har, men it´s complicated.

Men så kom jag ju på, att jag har ju en som är mer farsa än min biologiska! Han är allas vår Peppe (eller Pippe som Hampe sa när han var putteliten) även kallad Peter. Han är klippan bredvid min mor och han ställer upp i ur och skur när det behövs. Han är världens bästa pappa till världens bästa lillebror och världens bästa stand in-pappa till både mig och min syster. Dessutom funkar han mer än utmärkt som morfar till lilleman och barnvaktar flera timmar i månaden för lillemans och min skull. Tillsammans med min mamma och mormor utgör han stommen i det som kallas min familj och utan någon av dem skulle livet bli både hårt och tufft. Så därför, Peppe, grattis på fars dag!

Stora bamsekramar från en tacksam plastdotter som sliter på ditt tålamod ibland, men som är evigt glad över att du existerar =)

Kommentarer
Postat av: Tutten

Det där var ett väldigt fint inlägg toffsen! =)

2008-11-09 @ 21:06:08
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: peppe plast

Tack för dom fina orden dom värmer verkligen,kommer alltid att finnas till för dig och hampe och lollo i götet,bamsekramar tebax till er alla..

2008-11-09 @ 21:25:23
Postat av: Lexi

awww fint, kul att ha nån.

SJälv har man ingen pappa, ingen plastpappa som är nåt at ha, inga egna barn som ahr en pappa man kan fira, ingen morfar eller farfar... ja... det är lite ensamt på farsdag

2008-11-09 @ 22:40:10
URL: http://www.boybeater.org/x
Postat av: J

Det var verkligen ett skitfint inlägg älskling, och Peter är en hyvens karl =)

2008-11-09 @ 23:00:27
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0