Maj lövläj...

Det var länge sen jag skrev att jag är så kär att jag är nära att spricka.

Det är jag och det vore onödigt att spricka. Även om det inte skulle vara helt osannolikt att jag gjorde det såhär efter sena kvällsmiddagen. Proppmätt var ordet.

Jag är sjukt kär, förälskad, älskad och lycklig! Det är märkligt att jag var "för rädd" för att önska mig själv det bästa en gång i tiden och så bara "tjoff" så fick jag det. Bara sådär, hm, undrar vad jag får böta med i framtiden för det....

Livet kan egentligen inte bli så mycket bättre. Jo, han kunde ju vara här förstås, min älskling. Men han kommer på fredag och stannar till söndag.

Åh, varför kan man inte bara: "Beem me up!" Vad enkelt det vore...

PuSsAh!

Kommentarer
Postat av: J

Här ska inte bötas nånting, det ska jag sätta p för. Men det känns bra älskling, då är vi två =) Liggande glass

2008-11-12 @ 21:12:12
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Om man är förälskad för länge så blir man deprimerad. Det är därför vi inte kan vara förälskade hela livet. Seratoninet och Dopaminet tar livet av oss tillslut. Så passa på att njut...Sett från den ljusa sidan så kan man faktiskt bli förälskad igen efter ett gäng år, i samma person :)



Dagens "onödigt vetande" kommentar

2008-11-13 @ 15:20:01
URL: http://lotla.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0