Näpp!

Nu tar jag helg kära vänner!

Helgen ska spenderas på följande sätt:

Fredag kväll: Självdöd i soffan i all sin enkelhet med lilleman och lillebror. Eventuellt ett halvt dövöra till Idol innan jag stupar i säng. Innan jag stupar i säng kommer jag garanterat göra den där grejen jag alltid gör när jag är sketatrött. Går in på toaletten som en zombie runt 21.30, famlar mig fram till handfatet för att tvätta mig och borsta tänderna. Ser något blinka rött i ögonvrån och inser att det är den proppfulla tvättmaskinen som inte tömts på 3 timmar efter att ha blivit färdig. Lyfter händerna mot taket och skriker desperat ut ett "VARFÖR?!" Suckar, och kör in händerna och drar ut iskall och skrynklig tvätt. Typ så, vareviga helg samtidigt som jag muttrande undrar varihelvete min städhjälp håller hus.

Lördag dag/kväll: Spenderas först tillsammans med mamma på loppis. Jag har rensat som en gnu i veckan och nu jäklar åker en massa skit ut. Det har rensats leksaker till förbannelse och Action Man gubbar, Ninja Turtles, riddare, bilar, motorcyklar och annat som är inköpt för tusentals kronor ska säljas för en fjuttig tia styck. Igår idkades viss dragkamp om en del leksaker fram och tillbaka mellan "sälja-lådan" och "spara-lådan" inte så mycket tårar fälldes men väl ett och ett annat gutturalt grymtande från min sons strupe. Då skulle han hört hur jag grät inombords, jag som haft koll på prislappen från start. Dessutom plockar ungen åt sig varenda spänn, kan tyckas lite orättvist eller hur? Mja, mja.
Kvällen ska nog även här ägnas åt självömkan och återigen en viss självdöd i soffan.

Söndag dag/kväll: Hoppas på vackert väder, lite promenader, nytvättad bil, god mat och mysigt sällskap i soffan framför en bra film med tända ljus. Ahhh...lovley...

Sorry! Det där var mitt önsketänkande som antog skriftlig form. Det blir istället pissväder, nudlar och sms:ande med kärleken och tidigt sänggående. Sjukt spännande, jag längtar...

Trevlig helg på er sugarpies!

Kommentarer
Postat av: lil sis

hellluu bigga sis! önskar jag vore hemma så vi kunde hittat på ngt kul! men icke. själv sitter jag här nere i gbg med halsfluss och svettig lugg. men te jul när jag kommer hem ska det minsann hända ett och annat! det ska festat och det ska det göras med dig:) I cant wait!





jaojao nu ska jag ta mina lurviga på en sväng ner till hemköp och se vad godisdisken har att erbjuda för gott idag. ska försöka att klara hela vägen. här blåser det som satan...



ha en fin helg! puss och sånt. love you

2008-11-07 @ 17:12:03
Postat av: Lexi

haha jag som började tänka åååh vilken rolig helg.... men att messa med en kärlek suger ju itne det heller.

Kommer ihåg när man själv sålde sina leksaker och blev så glad för en tia, idag hade man nog hellre hållt kvar i dom och sparat till... ja egna barn kanske? Hur gammal är sonen?

2008-11-07 @ 17:27:27
URL: http://www.boybeater.org/x
Postat av: m.

Haha, jag har faktiskt fått en innebandyklubba i huvudet själv en gång. Nu förstår jag varför. (;



Men vad söt du är!

Länken återgäldas omedelbums! Jag är ju faktiskt inne här dagligen, så det är inte mer än rätt.

2008-11-07 @ 17:34:29
URL: http://malson.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Märks att du är nykär....

Hojta till när ni hängt ihop i mer än 10 år (som jag). Då snackar man frikort vid varje tillfälle som ges.



=)

Nejdå....





På tal om handtag.

sidan 19.

Högst upp till vänster. Den vita.

8 st. Vad kostar sig?

Återkom med pris när du får lite tid över....





Ha en kanonhelg.

2008-11-07 @ 22:01:35
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Eva

Kan verkligen rekommendera Egypten. det här var tredje gången vi var där. det var dock första gången vi gjorde något "kulturellt", annars har det bara vart båtturer..

Men det är helt otrolig snorkling, och massa intressant historia för en relativt billig penning! =)Guiden vi hade var superbra o kunde jättemycket, vilket ju gör ganska mycket för hela intrycket.



Har lagt till dig med i min länklista nu!! =)

Kram

2008-11-07 @ 22:45:18
URL: http://www.eva-andersson.blogspot.com
Postat av: Mina

det där med tvättmaskinen. Jag har kommit på att bara man inte öppnar luckan så kan det stå ett tag utan att börja lukta mögel :P

MEN, har man en man som "vill hjälpa till" genom att stänga av maskinen och av någon anledning öppna den och sen inte göra mer... då funkar det inte lika bra att bara låta det stå.

hoppas att helgen blir lite bättre än väntat :)

2008-11-08 @ 14:02:29
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Mina

förresten, nu finns du med i mina länkar. Hoppas att det är ok :)

2008-11-08 @ 14:06:01
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Honung

Baby, tänk såhär: Honung KAN inte sms:a med sin kärlek (The Ninja Turtle Skalman) för han kan inte ta emot sms i Luxis. It sux indiiiiid. Love ya!

2008-11-08 @ 21:11:05
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

HAHAHAHA! du är ju mästare på såntdär verkar det som! deet är någon jag aldrig lyckats med i alla fall! (än)...

självklart! du förtjänade den där kassan tycker jag. helt klart!

2008-11-08 @ 22:18:47
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: Tina

Hi hi vad du skriver roligt! Får håll i sidan ju!Tvättmaskinssituationen skulle kunna vara hämtad från mitt liv (det är inte så att du har monterat upp en kamera här? :-)) Rekordet på omtvättad tvätt är för tillfället 5 ggr... Orka hänga upp, liksom.

Tvättar om en maskin just nu, faktiskt!

2008-11-11 @ 11:35:03
URL: http://meanwhilesomewhereelse.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0