be careful what you wish for you just might get it

Och nog fick jag det alltid med besked. En fin liten förkylning som försöker ta kål på mig. Inatt höll jag på att lämna in för gott när hostan rev sönder min hals. Men jag lever än och det är ju för väl.

Min Gotlandsweekend blev väl inte särskilt energifylld med upptåg och uttåg och allt jag kanske hade haft i sikte men det absolut viktigaste var ju trots allt att få träffa min J. Istället för att gå ut på lördagskvällen roade vi oss med frågesport i sängen och så fick J partysminka mig. Det blev riktigt bra.

Ähum. Ja....hade partyt gått av stapeln i ett uthus i Polen hade det definitivt funkat.

Men, jag har sett raukar, plockat fossiler och strosat runt på gatorna i Visby hand i hand med min älskling. Det är egentligen allt man kan begära för en ultimat helg. Jag har dessutom fått hånglat en massa trots min snorfyllda näsa, det är kärlek det.

Nu är det kurering som gäller tills på fredag då det bär av på nya äventyr till Stockholmsmässan. Jag ska dessutom få träffa mina svärföräldrar. Behöver jag berätta att jag känner mig lite livrädd? De verkar ju fullkomligt harmlösa och supersnälla samt att de har ju faktiskt uppfostrat en underbar son. Men tänk om jag gör bort mig...säger nåt knäppt eller så. Jag har ju faktiskt en släng av tourettes i nervösa sammanhang.  Igår på t-banan tex så var jag lite för ivrig att ställa mig upp så snart min station ropades ut. Yr i skallen av feber och stress hade jag hemskt dålig koll så när tåget bromsade in fann jag mig 2 sekunder senare sittandes i knät på tjejen mittemot. Jag hade ju varit tyst och inte pratat med en kotte på 5 timmar så jag viskade fram ett ursäkta som ändå inte hördes och kastade mig av tåget. Sånt där är så typiskt mig, så tänk om jag på middagen på fredag kväll råkar sätta mig i hans pappas knä, eller om jag skrattar så maten tränger ut ur näsan? (Stryk den, det blir svårt att komma förbi allt snor) Jaja..jag kanske oroar mig i onödan.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa alla blogginlägg som mina favoriter till bloggare publicerat sen i torsdags, jag har inte läst ett enda. Den som spar han har! (Om ingen annan tar)

Kommentarer
Postat av: J

Meh vfn, vilket påhopp! :o Bara för att jag dricker normalt kaffe och inte den där urandrivna saltsyran som du häller i dig varje morgon... Man behöver skyddsdräkt och polisens bombrobot om man vill närma sig ditt morgonkaffe ^^



Och det kommer gå kanon, jag är mer orolig för vad mina päron kan ta sig till haha =)

2008-10-07 @ 18:27:41
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Honung

Det kommer att gå så bra såå! Det gör det alltid fast man inte tror det.

2008-10-08 @ 10:24:10
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0