En vanlig dag hos Doris.

Jag låg här i soffan och hade inget särskilt för mig. Tröttsamt zappade jag mig runt och helt plötsligt får jag se att Desperate Housewifes går i repris kl 16.15. En snabb titt på klockan säger mig att det är 20 minuter kvar och jag blir skitlycklig eftersom jag missade det i veckan och efter att ha sett timmar av skräpprogram.

Tjugo minuter.

Nu
kom "Doris" på att hon minsann glömt nåt. Just det, jag har verkligen inget att tänka på just nu, ändå tog det mindre än 20 minuter att glömma något som gjorde mig så jävla upplyft. Jag missade alltså hela reprisen vilket är en smärre katastrof.

Fortsätt simma, fortsätt simma....

(Egentligen är jag lite bättre än Doris, jag kommer iallafall på att jag glömt nåt ibland)

Ibland tänker jag att det blir bättre när J kommer, som ett andra minne att förlita sig på. Sen går jag in och läser hans senaste inlägg och då inser jag att jag sätter mitt hopp till en man som slickar sönder tungan på matknivar. Men sen när vi blir ett par rika jävlar fixar vi assistenter och barnflickor och sånt. Det blir givetvis en lönnfet tant i 45-års åldern med celluliter så djupa att man kan gömma saker i dom. Inga läckra nannys här inte.

Så godnatt då dear friends. Publishme bara jävlas idag så det här blir det sista jag avverkar. Jag är dessutom mätt som en blåval som just svalt en atoll, så nu blir det ryggläge till imorgon bitti ungefär.

Dåris!


Kommentarer
Postat av: Honung

Jamenvisst har det jävlats med oss hela dagen... Man blir lite lätt.. Ja, sur. I-landsproblem, ja.

2008-10-19 @ 19:31:26
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Norrmalm.blogg.se

Tävla om en tandblekningspenna i bloggen :D

2008-10-19 @ 19:52:37
URL: http://norrmalm.blogg.se/
Postat av: J

Hahaha nåt sånt ja ;)

2008-10-19 @ 20:55:10
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

ja precis, e-post dvs e-mail osv kom ju efter vanlig post = postpost

2008-10-19 @ 23:13:27
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0