Feminist javisst? Nej tack!

Det här uttalandet bevisar hur jävla flänga renodlade feminister är.

Läs det HÄR.

Jag kan lova och svära att det inte finns en enda man som inte mer eller mindre kollar på attributen. Faktum är att alla gör det, även tjejer. Sen är ju smaken som baken (där fick jag till det) och alla tänder inte på samma sak. Men nog fan spelar utseendet roll, den som säger något annat ljuger och det är fult att ljuga. (undantaget blinda människor, fast de har säkert också åsikter och önskemål trots sitt handikapp).

Åh, ibland har jag lust att bara låsa in ett sånt här pucko och banka vett i skallen på dom. Får man det?

Varför kan de inte acceptera en sån naturlig sak att män faktiskt kollar på bland annat bröst och rumpa? Varför låtsas vara chockad när en karl står för det i massmedia? Om de inte kollade in det så skulle bröstoperationer inte finnas till i skönhetssyfte och våra underkläder skulle vara hudfärgade och bekväma istället för att vara gjorda av skavande spets och knalliga färger. Och om ingen kollade på utseendet skulle desstuom alla se likadana ut.

Nästan iallafall.

Jag känner att jag är på hugget idag, det är möjligt att det kommer fler aggressionsinlägg under dagen. Min teori angående feminister är att de alltid är så jävla fula och att de aldrig har fått uppleva känslan av när en man beundrar ens kropp, ger en fina komplimanger eller rent av äter upp en med blicken.Till er alla som varit med om det, visst är det en lövläj feeling? Svar: ja. Det är självförtroendeboostande så in i helvete. Men det kan ju vara svårt när man har snuskiga dreads och är invirad i för stora fjällrävenjackor, bara köper ekologiska produkter och bara har sett mascara på vykort. (Förlåt, jag var väldigt fördomsfull nu.)

Feminister är ett knippe odugliga personer med asruttet självförtroende. Sådärja. Emelie är ventilerad för stunden.

Tack och hej.


Kommentarer
Postat av: m.

haha, ja jag har helt gått loss på att fantisera om hur det skulle gå för de ingrodda akademikerna på litteraturvetenskapliga institutionen i ett sånt program. men det är nog bara ett sätt för mig att göra ngt annat än just skriva uppsats också. (;



and ajm holding vitt ju.

feminister är ett knippe odugliga personer, som dessutom förstört ett ord som förut inneburit fina och bra saker.



jaja, strunt the same. jag gillar i alla fall när gräbben säger att jag är lika läcker som en chokladpralin. objektivisering sysslar vi ju alla med (;

2008-10-16 @ 11:53:40
URL: http://malson.blogg.se/
Postat av: Honung

Innan jag läser ditt inlägg, så vill jag bara säga att han bara sa vad alla killar tänker.

2008-10-16 @ 12:55:04
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Honung

Så sant som det var sagt stumpan!

2008-10-16 @ 12:57:45
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: J

Haha this is why i love you =)

Jag har mailat Maria och Sofia som den sanna rättshaverist utan liv jag är, får se om dom vågar svara =P

2008-10-16 @ 14:24:00
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Julia

jag tycker att många som är femenister övedriver

2008-10-16 @ 15:36:39
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: S@tu

Dessa moralkärringar finns ju överallt!! Alltså män är genetiskt byggda till att kolla in brudar... och särskilt deras... eeehhh... attribut :-) Sen fattar väl vilket pucko som helst att det inte är vad man bygger ett förhållande på i längden!



...och vafaan... vi tjejer är ju inte mycket bättre själva ;-) Jag kan hjälpa till att banka!

2008-10-16 @ 20:53:33
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Sandra

Visst håller jag med dig om detta fast om man tänker på ordets egentliga betydelse så handlar det om jämställdhet, och vem vill inte ha det? Alltså är de flesta feminister fast många inte vill erkänna det =)

Synd bara att ett fåtal extrema förstör med oviktigt trams!



Och I hear you, att få sin kropp beundrad av en kille är lika underbart som att beundra hans, något vi alla gör.

Ha en bra kväll!

2008-10-16 @ 23:43:01
URL: http://dramadrottningen.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0