Hahahahahaha! (Hysteriskt skratt)

Jag dör! Eller avlider! Eller alternativt trillar av pinn och avlider lite till!

Min tvättmaskin fungerar! Jag vet, mycket utropstecken här, men hur ska jag annars förklara hur glad jag är? (Med ord? Näj, sånt sysslar inte jag med.)

Alltså jag går i taket här, den snurrar, brummar, låter och släpper in vatten. Det var mer än vad den gjorde sista gången jag försökte tvätta i den för flera månader sedan. Det är helt stört, behövde han bara en vilopaus? Jag vet att det var slitiga veckor i somras när jag attackerade och tvättade på väldigt oregelbundna tider men...

Kanske mina böner har hjälpt varje gång jag suttit på toaletten, lagt huvudet på sned och tittat under lugg och önskat att den skulle må bra igen. Eller helt ärligt önskade jag ju livet ur den först, innan jag förlikade mig med tanken på att använda tvättstugan i ett annat hus. Jag tänkte till och med donera skiten till någon stiftelse som älskar att spränga saker. But I didn´t.

Nog tjatat om tvättis. Han är heller inte färdig ännu, kläderna kanske kommer ut i molekyler. Just därför slängde jag givetvis inte in något av mitt eget utan istället några av Hampus plagg. Snel mama.

Apropå tvätt, så sköljer min man sin hals med öl ikväll. Sånt är alltid lite hårt, (att sitta hemma i en annan stad medans älsklingen festar runt alltså) men jag är jätteglad för hans skull och han är verkligen värd det. Hoppas bara att han är hemma före kl 23 osv. Muahahaha! Nejdå. Jo. Nejdå. Jo. Nejdå. Mitt kluvna jag talar till er, ber om ursäkt för det.

-Nejdå det gör du inte
-Jo det gör jag
-Nej
-Jo
-Nej
-Jo
-Jo
-Va?
-Vem sa vad?
-Håll käften!
-Ok.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Oggy

Haha eller hur. Han kommer få veta att han lever ikväll!

2008-10-21 @ 18:57:55
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: m.

Haha, helt rätt att testa med lillgrabbens kläder först. Då helst sånna som du kan gärna skulle slänga men som han älskar.

- Nämen, det gick sönder i tvättmaskinen. Nu måste den visst kastas. Syy-yynd. (Du kan använda samma taktik senare på den del av Js garderob du inte gillar)



Jag måste nästan säga att det var lite som en sekt eller ngt på FS. Jympapassen är väl inte helt i min smak, för mkt harekrishnahurtigt. Jag får nog ta ngt som jag förstår, som cirkelpass eller spinning...

2008-10-21 @ 20:37:38
URL: http://malson.blogg.se/
Postat av: J

Fan va sweet älskling! =D Vad ska vi göra med min gamle rackare som står på hasselgatan nu då? Vi säljer skiten va?



Jag är som sagt hemma i kristlig tid och okej nykter, och jag vet hur det är, så det vart piano ;) Löv ju vetu, du är fin som snus emelie... :*

2008-10-22 @ 00:44:39
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Honung

Snus som är så fint..

2008-10-23 @ 02:27:45
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0