hallelujah oh I love him so!

Snart kommer min darling! Mitt gosigos, min nuffsinuffs, goding, sötnos, läckerbit, kex, mitt lilla lammkött, my sexy ass m-f..oj! Vad säger jag?

Jag kan hålla på i en evighet. I sanning är jag den lyckligaste människan på jorden just nu. Jag gick upp utan att snooza imorse bara för att piffa till mig. Dock glömde jag raka benen, men det är ju en värdslig sak. Hår värmer liksom och det är kallt är i Dalarna.

Ikväll kommer svaren på frågorna! Ska bara försöka svara på en som jag sparat och jag vet inte hur jag ska kunna slingra mig ur den. Den kräver silkesvantar och jag har bara groffsiga handskar..

Kanske lika bra vi tar ett glas vin innan vi läser varandras svar ikväll. Ja, så får det bli. (Kanske 4 glas.)

- Nu schka mamma och plaschtpappa datorisera lithe..gå i schäng nu pojk.

Eh..nej, inte ikväll. Vi får överleva detta med nyktert sinne.

I annat fall så kan jag ju förbereda genom att bädda på soffan, den är rätt skön.

Äh, hej då.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha det så mysigt små kärleksduvor!!!

2008-10-24 @ 14:56:00
URL: http://lotla.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

nej nej, det är alltid roligast att ligga på fatet själv! :) (jag är leeedig, WHUUUHUUU!!!)

och ja. vätskor även på bild 4.



ha're schå tschevlitt på eschr datoriserar-häälchg!



härsch ärsch min fråuga! (fråga och fråga)...

1: skriv ner något din braud/gräb sagt och sedan sagt "detta är hemligt" eller "berätta inte detta för någon" eller "säger du detta till någon är du död" före eller efter!

hähähähä... hohoho... :)

2008-10-24 @ 15:12:44
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Suttit och läst bådas svar på respektive hemsida. Ni verkar som en härligt par som verkligen förtjänar och har hittat kärleken. Jag önskar er allt gott i livet.

2008-10-25 @ 10:39:50
URL: http://detharsysslarjagmed.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0