Jag känner mig fullkomligt...off?

På något vis hamnade jag just i ett mörkt svart hål. Man får sjukt mycket tid över till att fundera på saker och ting när man bara går hemma och dräller. Jag oroar mig för att jag ska förlora det bästa jag har och jag vet att det är dumt att gå omkring och nojja sig över sånt, men ibland är det svårt att låta bli. Bland allt annat så funderar jag också på varför jag inte målat om mitt superfula vardagsrum, eller varför jag inte är en supermodell med en strandvilla i ett varmt land, eller varför jag inte är Hulk Hogans dotter, eller varför...Jag vet att jag möjligtvis spårade ur lite. Men det kan ha att göra med att jag ibland önskar att mitt liv vore enklare med en mer rakt utstakad väg. Som det är nu är det mesta i veckorna så jävla Svensson tråkigt att jag har lust att kräkas. Det händer verkligen ingenting men jag vet att jag har mig själv att skylla för det. Efter nyår blir det förhoppningsvis lite ändring på gamla vanor med lite nya friska fläktar. Vi skyller mina panikkänslor på hösten va?

Fler jobbiga saker:

1. Jag är rätt gammal
2. Jag blir inte yngre
3. Hur i helvete ska jag överleva faktum 1 och 2?
4. Dammråttorna är stora nog att bura in
*Allt det där är ju i-lands problem, jag vet.
*Låt mig tycka vad fan jag vill
5. Jag har en benägenhet att be om ursäkt för ofta
6. Förlåt?
7. Äh.....
8. Mina grannar borrar den här tiden..

En positiv sak med punkt 8 är att jag tror det är deras egna strypsnaror skruvar fast. Eller åtminstone så kan man väl få hoppas? Hoppet är ju det sista som lämnar en sägs det ju.

Godnatt, nu ska jag lägga mig bredvid min feberheta unge. Gräjt! Med min tur är han lika sjuk som jag imorgon, det bådar ju jättegott inför helgen med barnvakt och allt...Verkligen toppen...

Kommentarer
Postat av: J

Fler bra saker:



1. Du är inte gammal

2. Orka vara 15 igen

3. Jag ska klappa på dig så överlever du

4. Mina är större än dina

5. Mjo det har du iofs...

6. Lugnt snygging ;)

7. Sluta gnälla gnällspik, vi ses ju i helgen och då vill jag inte ha en gnällspik att pussa på och överösa med kärlek och klapp!

8. Snart flyttar jag in och då kan jag skrika på dom/sjunga opera i trapphuset varje kväll tills dom flyttar =)

2008-10-08 @ 23:10:19
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Anonym

besök Mig

2008-10-08 @ 23:17:45
URL: http://hamington.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0